Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside der indeholder det hele?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Findes der et firma som tilbyder hele pakken, hvor man for et månedligt gebyr betaler for design, gateway til dankort, osv?
Jeg har forsøgt at søge lidt, men syntes ikke rigtigt at jeg kan finde noget. 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 22:54

Det gør der, men du skal være meget påpasselig, hvis du insisterer på den model frem for at købe ydelserne til fast pris.

Nogle firmaer, der bruger abonnementsløsningen, har meget uigennemsigtige vilkår - herunder lange bindinger og opsigelsesfrister. Et andet stort problem er, at du stavnsbinder dig, da du typisk ikke kan tage shoppen med dig, hvis du opsiger abonnementet.

Langt de fleste er bedst tjent med en open source-løsning, hvor selve shoppen er gratis, og de i stedet betaler ved siden af for design, markedsføring, gateway osv.

Er der nogle særlige forhold, der gør, at du er på udkig et abonnement?

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 22:57

Jeg har selv rodet en del med Prestashop og Magento for at få min hjemmeside op at køre.
Men syntes hurtigt at det bliver dyrt (er at forvente) Derfor tænkte jeg, at det måske var muligt at nogle designere og andre personer kørte med disse former for abonnementsløsninger. 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:59

Vi tilbyder begge muligheder, du kan enten købe en færdig løsning kontant - eller betale din løsninger over en længere periode. Den månedlige pris for en komplet løsning med CMS og webshops er lige under 400 kr., du er velkommen til at kigge forbi vores site og se løsningerne.

LINK

Hvis du vil vide mere, så send endelig en mail.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:57

Det skal forøvrigt lige siges, at man kun binder sig for 6 måneder og der derefter er 1 måneds opsigelse. Efter 18 måneder overtager man selv systemet - det er Open Source, så man kan som kunde selv tilrette efter egne ønsker.

Fra Grindsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Fra  dampetten.dk Skrevet kl. 00:06

Hej Niclas

Jeg bruger en løsning som er hosted. Jeg har den gennem Per Ahm og er godt tilfreds med denne løsning. Du finder ham under pahm.dk hvis du vil se hvad han har at byde på.

e-cigaretten - bedst hos dampetten

e-cigaretter, e-juice og tilbehør.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)