Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Implementering af E-betaling (Nordea)på webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brug for hjælp ang. pris (programmørtimer), for hvad det vil ca koste at implementere Nordea's E-betalings på webshop.

Shoppen har allerede alle former for betalingskort, men skulle gerne udvides til flere betalingsformer.

Jeg har allerede fået et overslag på programmørtimer fra anden side, men jeg var ved at falde bagover pga. prisen. ( Prisen er for øjeblikket hemmelig)

Shoppen er ikke en standart løsning som f.eks. Dandomain eller Scannet, men derfor behøves det vil ikke at koste en bondegård at implementerer en betalingsløsning elller hvad????

Vil meget gerne have hjælp fra folk med forstand på programmering og hvorlang tid sådan noget tager.

Dansk designet børnetøj

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:55
Jeg vil gætte på en pris på mellem 500-1500 kr. i timen, og et time antal på mellem 5 - 15 timer.
dvs. en pris som ligger i niveauet 2.500 og 22.500

Hvis det er en fast pris du har forspurgt på, vil der nok blive gange et risikotillæg på.

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 16:06
Hej,

Jeg er ved at finde en pris til dig.

Kan du røbe lidt detaljer om hvad det er for et shopsystem der ligger bagved eller om det er hjemmelavet i ASP/PHP eller .NET

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 17:53
Er det oscommerce er det ikke det store problem...
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 20:14
Dato: 06-07-2007 17:53:11 Forfatter: hjensen Er det oscommerce er det ikke det store problem...

Så vidt jeg kan se, så er det ikke en OsCommerce shop, der er tale om.
Selve layoutet minder utroligt meget om OsCommerce, men selve koden og filnavnene minder ikke om OsCommerce ( i så fald er det en meget modificeret udgave)
Med venlig hilsen

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)