Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kringlede priser på domæner?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

T-Nielsen:
Det er gratis at flytte et .dk domæne, men trådstarter spørger jo om hvad det koster at registrere et nyt.

Nu er det ikke fordi jeg gider ordkløves, men du skriver selv:

"Hvis du allerede har en hjemmeside hostet hos Unoeuro..."

Og det var egentlig bare det jeg bryggede videre på. For hvis man i forvejen har en hjemmeisde hos UnoEuro, kan du altså lave en nyregistring væsentlig billigere hos en anden udbyder og så flytte gratis til UnoEuro (og det har jeg selv testet Smile )

Men du har helt ret i, at prisen er 14,95 euro, hvis man foretager operationen hos UnoEuro (Det har jeg også selv testet Smile )

Og så kan der vist ikke koges mere suppe på den høne ....

God aften

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 20:02

Der er altså også gratis at flytte et .dk domæne og få DNS Service gratis uden at have et webhotel først.

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 20:37

Det er umiddelbart ikke, hvad jeg kan se, muligt at oprette en mail uden at have et webhotel. Det kan jeg i hvert fald ikke.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 20:47

er da dyrt, webhosting.dk tager 44.75 inkl registrering og dns service

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Fra  SB Group Skrevet kl. 20:53

SEOFreak:
Det er umiddelbart ikke, hvad jeg kan se, muligt at oprette en mail uden at have et webhotel. Det kan jeg i hvert fald ikke.
Korrekt, jeg vil anbefale Google Apps Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

Hvis det er vigtigt om et domænenavn koster 50 eller 100 kr., så vil jeg anbefale dig at skifte branche.

Der hvor den store forskel ligger, både hvad angår pris, kvalitet og service, er webhotellet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Fra  SB Group Skrevet kl. 23:06

Karsten Sønderup Hansen:
Der hvor den store forskel ligger, både hvad angår pris, kvalitet og service, er webhotellet.
Men et domæne er et domæne, og hvis du kan få det samme 50% billigere, hvorfor så lade være? Jeg flytter da også alle mine domæner til UnoEuro, men hvis jeg kan spare penge så gør jeg det da.

Hvis det har noget at sige har branche intet med mig at gøre da jeg er privatperson.. 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 00:58

Karsten Sønderup Hansen:

Søren.Pedersen:

Hvis det er vigtigt om et domænenavn koster 50 eller 100 kr., så vil jeg anbefale dig at skifte branche.

Det var da en underlig udtalelse. Hvis man har fx 100 domæner, eller for mig eget vedkommende ca. 200 danske+engelske, så er det da  absolut ikke ligegyldigt om du giver 50 eller 100 kr. pr. registreret domæne.

Skulle jeg have givet 100 kr. i år pr. domæne havde jeg skullet give ca. 5.000 kr. ekstra for domæner, for den samme ydelse. Bemærk der er ingen der nævner noget om selve hostningen men kun om prisen for registreringen af domænet.

Jeg gruer da for dig i din branche hvis du bekymrer dig så lidt om omkostningerne... Vi snakker om en prisforskel på 100%.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28

Maelstrom:

Det var da en underlig udtalelse. Hvis man har fx 100 domæner, eller for mig eget vedkommende ca. 200 danske+engelske, så er det da  absolut ikke ligegyldigt om du giver 50 eller 100 kr. pr. registreret domæne.

Skulle jeg have givet 100 kr. i år pr. domæne havde jeg skullet give ca. 5.000 kr. ekstra for domæner, for den samme ydelse. Bemærk der er ingen der nævner noget om selve hostningen men kun om prisen for registreringen af domænet.

Jeg gruer da for dig i din branche hvis du bekymrer dig så lidt om omkostningerne... Vi snakker om en prisforskel på 100%.

Nu er det ikke normalt at eje så mange domæner, de fleste har nogle enkelte. Men selv om du har mange domæner, er dine primære omkostninger stadig hosting, webdesign og timeprisen på at skabe indhold på hjemmesiderne, hvis du da ikke kun bruger dem til e-mail.

I mit tilfælde, hvor kunden får lavet en hjemmeside til f.eks. 2.999 kr. og får et .dk domænenavn med i prisen, er det ikke vigtigt for mig om kostprisen på et domænenavn er 50 eller 100 kr..

Det samme er gældende for den unge iværksætter, som køber et webhotel og installerer en wordpress. Det er stadig det vigtigste at webhotel, webdesign, indhold etc. er af en god kvalitet, og det er her de store prisforskelle ligger.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:15

Igen kommer det jo meget an på, hvad man bruger domænerne til.

Ja hvis du har 2 hjemmesider er kostprisen lidt ligegyldig, men er trådstarter i gang med at starte MFA sider så bestemt ikke.

Hos Unoeuro har jeg ca. 60 domæner tilknyttet min hostingkonto - altså ét webhotel så nej mine primære udgifter er til domænerne og ikke hosting, design m.m.

Bliver bare lidt fortørnet over at du mener folk bør skifte branche hvis man bekymrer sig om at spare 50% pr. registreret domæne. Ja hvis du har 2 domæner fint nok men det gælder altså langtfra alle.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)