Jeg har en bunke domænenavne, som jeg ikke har fået brugt. Så er der en eller flere, du kunne være interesseret i, så kontakt mig endelig. Du kan få dem for 50 kr. pr. stk. (med webhotel hos ezHost).
billig-mac.dk
billig-macbook.dk
billige-macbook.dk
billige-macbook.dk
billigecomputer.dk
billigfilmnu.dk (har lidt indhold - så 100 kr.)
danmark365.dk
dolcegabbanaure.dk
mobilholder.dk
onlinem.dk
Håber nogen kunne være interesseret? :)
// Jonathan Lindahl
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Jeg har nu kontaktet jer Morten og Daniel - ser frem til at høre fra jer :)
@ Sander: Jeg ved det faktisk ikke, men jeg tro stadig godt, at du må bruge det i domænenavne. Ligesom fx billiggucci.com etc. Jeg tror mere varernavnene dækker for at du ikke må lave producer en ny taske og fx kalde den "billiggucci" eller for den sags "gucci". Men her reklamere du jo for selve mærket, og et udgiver et andet produkt i samme mærke. For ellers var da ret mange domæner, som kan komme i fedtefadet.
Men jeg er som sagt ikke 100 % sikker. Er der en der kan give et mere kompetent svar på det?
Og alle andre domæner end mobilholder.dk & billig-MacBook.dk er stadig ledige :)
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Jeg ville ikke samligne noget med en side som billiggucci.com som er en eller anden kina side der sælger skrammel kopi produkter - mon dog, de overholder dansk lovgivning. Jeg tvivler !