Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger feedback på mit første affiliate-site!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer! Først og fremmest vil jeg lige markere, at denne tråd ikke er lavet for at score billig linkjuice, men fordi, jeg rent faktisk gerne vil have lidt hjælp til, at få lavet mig en side, som jeg kan være stolt af og tjene gode penge på!

-Lige pt. går jeg på en efterskole, så dette er den bedste måde jeg kan tjene penge, udover at skrive artikler for andre, hvilket jeg også gør!

-Udover denne nye side, har jeg min gode gamle blog, som jeg har testet lidt seo på osv. før jeg gik igang her: http://simon-hansen.blogspot.dk/ (Ikke den, det handler om idag, bare for at sige, at jeg har lidt viden og har læst en ebog eller 2 om at lave hjemmesid+seo)

Siden de handler om idag er: denne hjemmeside om apps til iPhone, apps til Android, apps til iPad osv. på domænet http://degratisapps.dk/ 

So far har jeg:

-Sat domænet op og købt 1 års hosting hos Hosting4Real.

-Skrevet 5 sider fra menuen på gns- 500 ord og 1 på ca. 250 ord.

-Skrevet 4 artikler på 400-600 ord.

-Fået link fra: youtube (videobeskrivelse), facebook (ikke meget værd, i know), amino (dette indlæg og min signatur), min gamle blog (i indlæg og blogroll) og snart fra SimonR.dk. 

-Addet affiliate banner i toppen, valgt layout og generelt sat bloggen op, som jeg gerne vil have den. (Giv evt. feedback)

-Lavet meta-titler, meta-descriptions, gode url'er mm.

-Lagt no-follow på alle "unødvendige" links.

Mine planer:

-Få en god placering på ca. 20 relevante søgeord, som jeg har skrevet ned (nogle har 100 eksakte søgninger/md. andre 1600)

-Skrive 6 indlæg/artikler mere i ferien og 10 mere ugen efter, alle på 500 ord - Om apps osv. (med så mange søgeord flettet ind som muligt, uden at det virker latterligt)

-Forsøge at score nogle gode links her og, der, for at få PR og google-placering op (giv evt. idéer)

Og ja, jeg ved godt, at jeg bare er endnu en knægt der forsøger sig med et simpelt wordpress-template, men jeg håber, at du/i har nogle gode råd/idéer, som jeg kan gøre brug af eller kan tilbyde mig en eller anden aftale, der kan give mig eller os begge en fordel!

BEMÆRK: Aftaler = ingen  penge indblandet.

Så bare skriv, hvis du har en kommentar!!! (Modtager gerne pm's)

På forhånd tusind tak for hjælpen!

-Simon Hansen

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 13:07

(Ved godt at jeg sagde, det ikke var for linket, men synes lige så godt, at jeg kunne give mig selv en ordentlig ankertekst, når jeg alligevel laver indlægget... Håber i stadigvæk tager mig lige så seriøst!)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:26

Tror du ville få meget ud af at lytte til et par afsnit af The Industrious Geeks, det er Søren Riisager og Mikael Rieck der snakker om online markedsføring. Det kan helt klart give dig nogle gode ideer til linkbuilding og andre veje til trafik :)

Held og lykke med siden!

- Alexander Larsen

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 13:27

Alexander Larsen:

Tror du ville få meget ud af at lytte til et par afsnit af The Industrious Geeks, det er Søren Riisager og Mikael Rieck der snakker om online markedsføring. Det kan helt klart give dig nogle gode ideer til linkbuilding og andre veje til trafik :)

Held og lykke med siden!

- Alexander Larsen

Det vil jeg se på, takker :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:50

man skal have flash på computer for at se det midten på siden ,  da jeg ikke har i en af mine browser ser siden mystisk ud

jeg ville sætte social medier på siden google plus facebook twitter så man kunne dele siden og like og plus den nemt

hvorfor er der skriv et svar på hver eneste side , siden det ligner ikke et forum

kontakt sæt der en kontakt formular derved er det lettere at kontakte jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 16:07

Mikael christiansen:

man skal have flash på computer for at se det midten på siden ,  da jeg ikke har i en af mine browser ser siden mystisk ud

jeg ville sætte social medier på siden google plus facebook twitter så man kunne dele siden og like og plus den nemt

hvorfor er der skriv et svar på hver eneste side , siden det ligner ikke et forum

-Det er et affiliate-banner fra MakeMeDroid, som de snakker om at lave om til et andet system, således at det kan ses af flere.

-Det skal klart overvejes med sociale medier!

-Har brugt et wp template, gik ud fra, at det var standard? Men ikke sikker?

-Denne tror jeg bare, at jeg lader stå, som den er. Men ellers tak :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:09

Simon Hansen:

Mikael christiansen:

-Det er et affiliate-banner fra MakeMeDroid, som de snakker om at lave om til et andet system, således at det kan ses af flere.

-Det skal klart overvejes med sociale medier!

-Har brugt et wp template, gik ud fra, at det var standard? Men ikke sikker?

-Denne tror jeg bare, at jeg lader stå, som den er. Men ellers tak :D

man kan i indstillinger slår fra vis man ønsker folk ikke kan give kommentar til ens side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 18:11

Aha, tak for info, men tror bare jeg lader det stå, da jeg gerne vil have en masse kommentarer, hvis dette bliver aktuelt :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)