Hej med jer! Først og fremmest vil jeg lige markere, at denne tråd ikke er lavet for at score billig linkjuice, men fordi, jeg rent faktisk gerne vil have lidt hjælp til, at få lavet mig en side, som jeg kan være stolt af og tjene gode penge på! -Lige pt. går jeg på en efterskole, så dette er den bedste måde jeg kan tjene penge, udover at skrive artikler for andre, hvilket jeg også gør! -Udover denne nye side, har jeg min gode gamle blog, som jeg har testet lidt seo på osv. før jeg gik igang her: http://simon-hansen.blogspot.dk/ (Ikke den, det handler om idag, bare for at sige, at jeg har lidt viden og har læst en ebog eller 2 om at lave hjemmesid+seo) Siden de handler om idag er: denne hjemmeside om apps til iPhone, apps til Android, apps til iPad osv. på domænet http://degratisapps.dk/ So far har jeg: -Sat domænet op og købt 1 års hosting hos Hosting4Real. -Skrevet 5 sider fra menuen på gns- 500 ord og 1 på ca. 250 ord. -Skrevet 4 artikler på 400-600 ord. -Fået link fra: youtube (videobeskrivelse), facebook (ikke meget værd, i know), amino (dette indlæg og min signatur), min gamle blog (i indlæg og blogroll) og snart fra SimonR.dk. -Addet affiliate banner i toppen, valgt layout og generelt sat bloggen op, som jeg gerne vil have den. (Giv evt. feedback) -Lavet meta-titler, meta-descriptions, gode url'er mm. -Lagt no-follow på alle "unødvendige" links. Mine planer: -Få en god placering på ca. 20 relevante søgeord, som jeg har skrevet ned (nogle har 100 eksakte søgninger/md. andre 1600) -Skrive 6 indlæg/artikler mere i ferien og 10 mere ugen efter, alle på 500 ord - Om apps osv. (med så mange søgeord flettet ind som muligt, uden at det virker latterligt) -Forsøge at score nogle gode links her og, der, for at få PR og google-placering op (giv evt. idéer) Og ja, jeg ved godt, at jeg bare er endnu en knægt der forsøger sig med et simpelt wordpress-template, men jeg håber, at du/i har nogle gode råd/idéer, som jeg kan gøre brug af eller kan tilbyde mig en eller anden aftale, der kan give mig eller os begge en fordel! BEMÆRK: Aftaler = ingen penge indblandet. Så bare skriv, hvis du har en kommentar!!! (Modtager gerne pm's) På forhånd tusind tak for hjælpen! -Simon Hansen |
(Ved godt at jeg sagde, det ikke var for linket, men synes lige så godt, at jeg kunne give mig selv en ordentlig ankertekst, når jeg alligevel laver indlægget... Håber i stadigvæk tager mig lige så seriøst!)