Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hypotetisk presta-spørgsmål

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

1: Jeg øhh kender måske en som gerne vil kunne slette testordrer inde på ordre-oversigten inde på hans presta-admin? :) men lige meget hvad han har prøvet, så er det ikke lykkedes ham?

- Er her nogen som har gode råd i forhold til dette? :D

2: jeg har en anden ven som gerne vil kunne slette produkter fra en bestilling, som en kunde har ombestemt sig i forhold til... Er det muligt at beholde produkt1, men slette produkt2 fra en specifik ordre? :)

Tak for hjælpen "siger de" :))

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 22:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Er her virkelig ingen der kan hjælpe med det her? :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02

Det første kan jeg 100% hjælpe dig med, men det bliver først i morgen. Det er nogle koder der skal ændres, så skal bruge min computer til at checke efter!

I'll keep in touch :-)

Mvh.
Nico

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 23:17
Hej Nico,

Perfekt, tak :) afventer feedbck fra dig imorgen så...

Vh. Mehmet

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13

Mehmet Aslan:
1: Jeg øhh kender måske en som gerne vil kunne slette testordrer inde på ordre-oversigten inde på hans presta-admin? :) men lige meget hvad han har prøvet, så er det ikke lykkedes ham

Find koden i /din_admin_mappe/tabs/AdminOrders.php (der kan være små variationer i forhold til hvilken version af prestashop man bruger)

$this->table = 'order';
$this->className = 'Order';
$this->view = 'noActionColumn';
$this->colorOnBackground = true;

Indsæt under de 4 linjer:

$this->delete = true;
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16

Mehmet Aslan:
2: jeg har en anden ven som gerne vil kunne slette produkter fra en bestilling, som en kunde har ombestemt sig i forhold til... Er det muligt at beholde produkt1, men slette produkt2 fra en specifik ordre? :)

Hvis du går ind under den specifikke ordre, skulle du gerne nede under "Varer" se alt det bestilte.

Her burde det være muligt at kunne "returnere" en af varerne, således du kun står tilbage med det ønsket!

Mvh.
Nico 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:07
Hej Nico,

Tak for hjælpen,men det ved jeg sgu ikke om jeg tør, det der! :D

Er det sikkert hvis jeg gør det, eller skal jeg have fat i min freelance programmør synes du? :)

Vh. Mehmet

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07

Du kan roligt gøre det. Det værste der kan ske er at det ikke virker, og så kan du blot slette linien igen.

Er 99% sikker på at det virker ;)

Fra 4800
Tilmeldt 1. Aug 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Flair Productions Skrevet kl. 13:24

Hej,

Den nemmeste måde at slette en ordre på, er ved at gå ind på ordren, og i adressebaren ændre edit til delete, efterfulgt af enter:

http://www.adresse.dk/admin123/index.php?tab=AdminOrders&id_order=158&vieworder&token=xxx

til:

http://www.adresse.dk/admin123/index.php?tab=AdminOrders&id_order=158&deleteworder&token=xxx

- og så Enter

Med Venlig Hilsen
Rolf Carlsen

www.flairproductions.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 13:28

Hej Nico,

ITS ALIVE...! :) Jeg tilføjede den bid kode som du bad mig om i AdminOrders.php. genindlæste ordre-siden.. Og DER var sletknappen! :)

Jeg takker og bukker for hjælpen! Godt gået... 

Vh. mehmet

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)