Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til et godt hjemmesideprogram søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i dag siddet og søgt på hjemmesideprogrammer og kun blevet mere forvirret end afklaret. Da jeg så er helt ny her på Amino, tænkte jeg at jeg ville kaste mit spørgsmål ud her.

Gennem nogle år har jeg haft en hjemmeside, jeg selv har lavet i microsoft publisher-programmet. Det kan jeg godt lide, da jeg kan gå helt fri af diverse skabeloner og bygge siden op fra en helt tom side.

Meeen der er en del begrænsninger. Dels skal jeg slette det hele fra serveren og genoploade bare jeg skal ændre et komma. Det tager rigtig lang tid. Dels kan siden ikke centrere, men lægger sig ude til venstre, og her i dag ville jeg tilføje nogle facebook knapper. Det kunne simpelthen ikke lade sig gøre.

Derfor er tiden nok kommet til at lave en ny side. Men jeg har en del krav til den side. Jeg vil kunne lave den selv uden at jeg dog kan skrive i html kode eller andre koder, og jeg vil ikke presses ind i en fastlagt skabelon. Da jeg er kunstner, skal den kunne vise billeder godt - både som thumbnails og som større, og kunne rumme mange sider. Og så skal den heller ikke koste en bondegård.

Er der nogen, der har noget erfaring på dette felt, som har et godt bud.

Min nuværende side er www.hbh-art.dk og det er den, der skal erstattes.

Mange hilsner Helle Borg Hansen

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:19

Hej Helle. Der findes rigtigt mange forskellige systemer derude. Hvis du søger lidt på nettet efter CMS, så får du en del løsninger. Der følger selvfølgelig et standardskabelon med, men det kan ændres, så du kan udfolde dine kunstneriske evner.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 09:17

Tak skal du have. Det vil jeg prøve. Det er altid svært, når der er for meget at vælge imellem.

Mange hilsner

Helle

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 18:03

Jeg kan anbefale Drupal (http://drupal.org), fordi det er et system, jeg kan anvende til alle slags sider og det er et system jeg kender godt. Derudover er det et af de bedste CMS'er iverden ifølge PacktPub: http://www.packtpub.com/open-source-awards-home

Til dine behov kan jeg forestille mig, at Wordpress er tilstrækkeligt.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:07
Hej Helle,

Det nemmeste ville både her og nu, og på sigt være wordpress + tema for dig :)

Jeg har leget lidt med Drupal, og wordpress er klart det nemmeste at have med at gøre...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 18:18

Jeg vil klart anbefale WordPress. Du er du vælger du et tema ved WordPress, men der er så mange forskellige temaer og du kan ændre så meget, så du ikke bliver begrænset selvom du har valgt et tema. Her er der nogen gratis temaer du kan vælge: http://creativefan.com/free-wordpress-portfolio-themes/ og her nogen der koster mellem 200 - 400 kr. - http://designwoop.com/2012/04/20-responsive-wordpress-portfolio-themes/.

Jeg tilbyder gratis WordPress opsætning. Altså vil jeg kunne installere WordPress på dit domænenavn, så du kunne gå direkte i gang med at redigere din hjemmeside. Du skal dog så være opmærksom på, at indholdet på din nuværende hjemmeside vil blive slettet (så du skal gå ind og kopiere teksten, hvis du vil have den samme tekst på dit nye tema) :)

Håber det kunen lyde interessant for dig!

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 19:24

Tak for svarene. Word press er også det, jeg har overvejet nu efter en del research. Jeg er kommet så vidt, at jeg har bestilt et demo unsource webhotel hos wannafind - det er den udbyder jeg i forvejen bruger, og så vil jeg afprøve et wordpress tema. Det var nogle gode links du lagde ud Jonathan, og hvis der går helt ged i den vil jeg vende tilbage og takke ja til en gratis  opsætning.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 19:29

Det skal du være meget velkommen til.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)