Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du handle her? feedback på nyopstartet webshop ..

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej.

Synes du skulle skifte din paypal betaling service ud med et anden troværdig, f.eks " eWire.dk ". 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

flot site , simpelt og overskueligt... 
eneste jeg som POS mand kunne savne er et rigtigt pos system ;)

dog er produkt udvalget lidt blandet... men det er vel også ok, der er noget man kan udbbygge som der er kunder til det...
dog tror jeg du skal fokuserer din SEO og din produkt fokus meget for at logge kunder til, 
jeg går ud fra at dit markeds fokus er på de kunder der ellers ville gå i en kontor forsyning ?

/JIP 

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Som flere andre har påpeget så gør det forældede design at det ikke er en webshop jeg ville handle i. Når det ligner at shoppen ikke er blevet opdateret i 5 eller 10 år så tvivler man på om den stadig er i live.

Jeg ville også lave en rigtig forside hvor man kan danne sig et overblik og du kunne annoncere tilbud på. Når du nu har et menupunkt for erhvervskunder kunne du jo tilsvarende lave en for privatkunder, hvor dine varer så ligger under. Desuden forstår jeg ikke hvorfor din forside idag hedder .../support

Jeg skriver en blog om Københavns farligste 7-mands fodboldhold på www.drengeishorts.dk. Vi tager med glæde imod en udfordring!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokuser på det du er bedst til! Det du kan yde bedst service og bedste pris(kontra kvalitet) på!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)