Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du handle her? feedback på nyopstartet webshop ..

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres gode råd og kritik, det sætter jeg stor pris på.

Jeg læser i øjeblikket til markedsføringsøkonom og er på SU, så der har været stor fokus på omkostningerne. Dvs. Jeg har gjort brug af et gratis hjemmeside program, som er forholdsvist begrænset når det handler om kreativitet med designet. Desuden er det ren dropshipping, uden den store fortjeneste. Jeg har altid drømt om at starte en virksomhed op og man skal jo starte et sted.

Jeg kan godt se at den grønne lagerstatus ikke passer ind, det vil blive ændret (begrænset muligheder).
Der vil blive lagt et link ind på slideshowet.
Jeg arbejder for tiden på at få virksomheden på twitter og facebook.

Mit største fokus har været at gøre hjemmesiden så overskuelig som mulig, da jeg mener det ville være et punkt jeg kan konkurrere på - da de fleste andre elektronik shops er meget uoverskuelige (efter min mening). 

Jeg vil også arbejde på at gøre grafikken bedere, bl.a. med logo'erne fra leverandørerne.

.. 

Tak for jeres feedback.
er åben for mere :) 

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 22:30

Nej, det ville jeg ikke.

Først og fremmest så kan jeg ikke tage navnet seriøst. Jeg forstår ikke rigtigt hvad det går ud. Det kan ikke være fordi I vil ramme noget EMD domæne, og det kan heller ikke være fordi.. ????

Der er utroværdighed i selve domænet, og designet gør det ikke meget bedre.

Det sagt, så skulle man måske komme med nogle råd:

Gør jeres side lidt bredere, den er rigtig "tyndt". 

Tilmeldt 17. Jun 12
Skrevet kl. 22:41

Det var meningen af domænenavnet skulle passe sammen med sidens indhold, hvilket jeg synes det gør meget godt.. 

Du har ret, siden er på nuværende tidspunkt rimelig tynd og det arbejder jeg også på hver eneste dag - Der bliver lagt nye produkter ind og sortimentet bliver udvidet med nye varegrupper + siden efterhånden vil indeholde mere og mere tekst  ..

Tak for kritikken :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:45

jeg synes det er en overskuelige side i har fået lavet her Big Smile

kontakt siden husk der en kontakt formular derved er det lettere at kontakte jer.

lav unikke produkt beskrivelser på , hver eneste linje af flere af produkt beskrivelser bliver brugt flere andre steder http://www.copyscape.com/?q=http%3A%2F%2Fpc-electronics.dk%2Fsupport%3Fcatalogue_selected%3D401620_40666%23401620  det kan godt betale sig at lave unikke produkt beskrivelser vis går op i google .

social medier der er det en fordel med google plus og facebook og twitter på siden

massevis titler er ens dem som vises på google lav hver eneste unikke og lav dem på 70 tegn dette kan også betyde en del i seo

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49

Måske skulle du evt. få nogle produktanmeldelser fra brugerne ind på sitet. Når jeg køber ny mus osv. går jeg meget op i brugeranmeldelser, for der er vanvittig stor forskel i denne branche!

Håber det kunne bruges.

Mvh.
Nico

Tilmeldt 17. Jun 12
Skrevet kl. 23:14

Nico, det lyder som en god idé - det vil jeg se nærmere på .
Tak for svar :)

Mikael Christensen, Det lyder meget fornuftigt - så slipper jeg også for spam .

Tak for henvisningen til copyscape, den side kendte jeg ikke til - men meget smart. Vi har garanteret fælles leverandør, siden det er samme produktbeskrivelse.

Tak for seo rådgivning, det vil jeg tage til eftertragtning . 

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:36

Hej Alex.

Du skal have kigget på dine handelsbetingelser, da de lever ikke helt op til købeloven - hvis det er til private du sælger.

Jeg lægger især mærke til du kun yder 8 dags returret ved fortrudt køb, her skal du ifølge købeloven yde 14 dage fra modtagelsen, og sågar tilbage betale fragten for du har leveret varen. Kunden skal dog selv stå for fragten retur til dig, hvis det er fortrudt køb.

Hvis det der imod er en defekt vare, kan kunden kræve at du betaler fragten retur til dig, så han / hun bliver holdt helt skadefri.

Du kan heller ikke sætte et minimums beløb for hvad du vil accepter at håndter, hverken ved retur eller defekt - Og du må slet ikke tage et gebyr på 25 % for håndteringen.

Du kan evt. tjekke dine konkurrenters handels betingelser, eller http://www.emaerket.dk/ for at få hjælpe til at opfylde loven.

Overstående er hvis det er til privat kunder.

Hvis det er til firmaer er det en helt anden sag, her kan man stort set lave de betingelser som man vil. Her må man gerne tage gebyr for returneringer mm. Men en ide vil være at følge normen i kanalen og de handelsbetingelser der er – se evt. din grossists / leverandørs handelsbetingelser.

Jeg bemærkede også at du intet nævner om garanti og reklamations periode, det er nogle vigtige punkter som du skal have styr på.

Reklamations periode er 24 måneder i købeloven, hvor de første 6 måneder anses som garanti og den resterende tid på 18 måneder er reklamations periode. De her termer er vigtige! og har noget med bevis byrden at gøre.

De første 6 måneder ses fejl som de har været der fra starten af, hvor du skal udbedre / ombytte varen inden for rimelig tid – uden tøvende.

De resterende 18 måneder er det kunden der skal bevise at fejlen er en fabrikations fejl, og ikke skyldes overlast, eller fejlagtigt brug.

Jeg ved fra min tid i grossist leddet, at de fleste producenter som regel yder 24 måneders garanti, så med de produkter du vil sælge i din shop er du stort set dækket ind. Men sørg for at læse alle dine leverandører handelsbetingelser igennem så du ikke bliver overrasket.

Min tese er et godt salg starter med et godt indkøb, og er et must for at kan yde en god service.

Som du selv skriver så skal man starte et sted, men som din shop er nu vil jeg ikke handle der. Jeg vil ikke føle mig tryg på siden pga. handelsbetingelserne.

Jeg håber du har fået åbnet øjnene, og hvor vigtigt de punkter her er. Hvis jeg var dig vil jeg finde noget professionelt hjælp til at få lavet handelsbetingelserne, og som kan forklare dig lovgivningen helt præcist.

Ellers er der bare at skrive, følg købelov og gi den gas med dine iværksættere drømme.

Go vind fremover

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor skal jeg handle hos dig, og ikke hos en af de store kendte webshops?

Jeg valgte et tilfældigt produkt, den første printer på listen. Den koster 725 kr. på din shop. Derefter kiggede jeg på wupti.com, og så samme printer til 499 kr. Hvad er det for en service du tilbyder mig for de 226 kr. du er dyrer end en stor webshop jeg har tillid til?

Jeg tror at det er svært for tusindvis af webshops, der handler med standard varer, at besvare dette spørgsmål...

Mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:15

Din side ser OK pæn ud, selvom jeg måske vil mene den er lidt out-dated i designet, men så igen, hvis du primært henvender dig til erhverv, så ser den måske meget seriøs ud.

Men jeg ville aldrig handle dér. Du er simpelthen alt alt alt for dyr. Nogen produkter er næsten dobbelt så dyr som konkurrenterne - og hvorfor så handle hos dig i stedet for en af dine kendte konkurrenter, hvor man er sikret en del bedre mht. reklamation, og samtidig også kan betale uden paypal?

Tilmeldt 17. Jun 12
Skrevet kl. 11:12

Hej SMG, tak for din opmærksomhed. Jeg har fået åbnet øjenene omkring min handelsbetingelser og jeg har fået dem rettet, da det er et rimelig vigtigt punkt. Jeg har så godt som muligt gennemgået købeloven og rettet efter. Jeg har kontaktet min leverandør omkring reklamation, da det ikke fremgår i deres handelsbetingelser, så jeg venter på svar. 

JA det er rigtigt, mange af mine produkter fra mit computer udstyrs sortiment er dyrere end mine konkurrenters, der kan jeg slet ikke følge med priserne da det her kræver at man køber et stort lager hjem, for at hamle op med de priser. Jeg har også overvejet helt at fjerne det sortiment, men tøver alligevel - da jeg gerne vil have så bredt et sortiment som muligt.

Der hvor jeg kan følge med mine konkurrenter og endda er billigere end dem, er med kontormaskinerne, så som kasseapparater, lamineringsmaskiner, label printere osv.. Det kunne være jeg skulle sætte et større fokus på dette ..

Vil i anbefale at jeg fjerner noget af det sortiment der er så meget dyrere end mine konkurrenters? og fokusere på kontormaskinerne istedet?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)