Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du handle her? feedback på nyopstartet webshop ..

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige startet en webshop op, med salg af kontor og pc udstyr. Jeg kunne rigtig godt tænke mig lidt feedback på siden, da jeg ikke længere selv kan vurdere hvilke signaler den sender.

Ser det professionelt ud?
Vil du handle her?
Hvad kan der gøres bedre? 

Siden:   www.PC-Electronics.dk

På forhånd tak.

Mvh

Alex Sandager 

Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:22

Hej,

Rigtig god hjemmeside du har fået lavet. Den ser rigtig professionel ud, og helt sikkert et sted jeg ville placere penge. Måske du kunne overveje at lave en decideret forside i stedet for at man springer lige ind i varerne?

Inde under kontaktsiden kunne du jo også tilføje links til facebook, twitter etc. (Hvis butikken vel og mærke bruger disse..)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:27
Hej Alex,

Designet virker lidt uddateret? :$ dine konkurrenter er pænt godt med på beatet i forhold til brugervenlighed og design. Og på den konto svigter din hjemmeside altså?

Jeg håber at mine kommentarer bliver godt til skamme, og at du sælger rigtig godt med din side...! :) men personligt, så synes jeg ikke at designet på siden helt holder... : /

- du skal bruge et nyt logo til at starte med.

- den grønne farve med at varen er på lager virker malplaceret?

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:28

Hej.

Fin side. Ville heller ikke have problemer med at handle der. Men undrer mig lidt over det Electronics i navnet. Er det ikke lidt misvisende ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 21:40

Der er et par grunde til at jeg ikke ville handle der.

Grafikken (logoerne på dine leverandører) er ulden og designet er forældet. Og nej, det handler ikke om, at designet skal være smart og fancy, men når en webshop ligner noget fra det forrige århundrede, så vil jeg som kunde tænke, at dette er en delvist nedlagt hobby-webshop, som måske opdateres hvert andet år, når shopejeren lige kommer i tanke om den.  Jeg ville klikke væk efter 1 sekund.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 21:43

Jeg synes du skal finde på et alternativ til dine grønne felt, hvor der står "På lager". Det er meget forstyrrende i mine øjne. Det kan laves på så mange andre smarte måder.

Fra Husum
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:48

Ganske fin og meget troværdig webshop :-)

2 små kommentarer:

1: Den ellers så fine slideshow reklame under "handelsbetingelser", kan ikke trykkes på. Lidt øv, da der måske ellers er gode tilbud på.

2: Lidt flueknepperi, men dér hvor du angiver mailadressen man kan kontakte jer på under "kontakt", kan nemt html programmeres, så man automatisk går over i sit mailprogram når man trykker.

Bare af nysgerrighed, og fordi jeg synes hjemmesiden er rigtig fin; har du brugt et gratis webshop program, eller har du fået shoppen designet? Og er det dropshipping eller har du lager? (har selv planer om at starte en webshop på et tidspunkt)

Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 21:56

Jeg synes din side er meget overskuelig, og jeg blev lige hængende for at tjekke nogle af de ting, jeg kunne bruge fra sådan en webshop. Synes absolut den er kundevenlig.

Men lidt konstruktiv kritik vil jeg også lige give med på vejen. De reklamer for GLS mm som står i venstre siden virker lidt malplacerede - men det er et plus at de ikke blinker eller på anden måde tiltrækker opmærksomhed.
Så vil jeg give en af de andre, der har kommenteret, ret i at der mangler en decideret forside - men på den anden side, kan det også virke appetitvækkende at man hopper direkte ud i varerne. Så den er ikke helt entydig.
Og ja, som en af de andre også skriver, er designet måske ikke det mest fancy, men det vinder altså meget på den gode overskuelighed.

Jeg håber, du kan bruge mine kommentarer til noget.

Mange hilsner
Helle Borg Hansen

Fra Odense
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 68
Fra  Nicholai Jensen Skrevet kl. 22:07

Lækker hjemmeside og meget professionelt look.

Jeg ville helt klart handle dér!

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:17

Hej Alex

jeg ville aldrig handle et sted, hvor man kun tager i mod paypal.

Det er bare min personlige mening.

Herudover, så ville jeg fjerne den grønne overstregning på lagerstatusen og udskifte det med et grønt billed,

som symbolisere at varen er på lager.

Teksten på varekortet er for grumset og uoverskuelig, jeg vil ihvertfal ikke gå i gang med at læse den.

Håber du kunne bruge det til noget og god vind ;-(

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)