Hey! Jeg var så heldig at Ibiz-Center spurgte om jeg ville hjælpe dem med at lave nogle videoer om online markedsføring, og det ville jeg selvfølgelig gerne. Videoerne handler om SEO, AdWords og Analytics. Det var meningen at det skulle være på nybegynder niveau. Hvad synes du om videoerne? Hvad kunne jeg have gjort bedre? Jeg vil gerne lave mere video fremover, så jeg ville sætte pris på feedback! |
Casper Blom med Ministeriet for Innovation
Hej Casper, Det er nogle meget fede videoer! :-) Dine tips flyder dog meget ud i en introduktion et par gange, desværre. Når du f.eks. taler om Google Analytics kunne det være fedt at få et hurtigt indblik (som ved din Adwords video, hvor der via screen vises en annonce) for hvordan det ser ud når man segmenterer de forskellige kanaler. Da der bliver talt om Adwords pakker du også bolde, hvilket er et super relevant klip da man føler effekten. Den mangler ved de andre klip når man følger golfspilleren. Smid gerne et anker i dine videoer - "Hej mit navn er XXX, jeg driver til dagligt ZZZ, om lidt vil jeg vise dig hvordan du YYY - Men først VVV" for at holde mig ubevidst fokuseret på at der er en større gulerod til sidst i klippet som fastholder mig (uanset om der er det, eller ej) |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Hej casper, Super fede videoer! |
Hey Casper Min partner og jeg har lige lanceret vores første webshop, og det er alt dette vi skal have kigget på netop nu. Jeg vil kigge videoerne igennem i morgen og derefter prøve at komme med noget konstruktivt! Fedt initiativ Nico |
Mange tak, Mickel. Det er dog ikke mig som har lavet videoerne - så det var mere hvordan jeg 'opførte' mig :-) |
Hej Blom, |
Hej igen, Har lige kigget nogle videoer igennem, og ja det er meget introducerende. Man får at vide at dette er vigtigt pga. osv osv. Men egentligt ikke rigtigt hvad man evt. kunne starte ud med. Det giver dog stadig blod på tanden, da du selv fortæller hvad der kan komme ud af det, på lang sigt. Mvh. |
super seo råd , det er rene guld korn der bliver kastet ud ad af massevis |