Som overskriften antyder, er jeg i tvivl om jeg skal bruge Wordpress (WP) eller Drupal (DP) til mit næste projekt. Jeg er derfor interesseret i at høre jeres pros and cons ved at bruge hhv WP og DP til den type hjemmeside jeg skal lave. Jeg er knap så interesseret i at høre om 20 forskellige andre muligheder, da jeg udemærket er klar over at disse to CMS ikke er eneste muglighed. Altså, skal jeg bygge mit projekt i gode gamle WP som jeg ved kan klare opgaven, eller skal jeg kaste mig ud i at bruge DP fordi det bare er bedre til denne type opgave. Kort beskrevet er opgaven at jeg skal lave en anmeldelsesside for en gruppe kvinder der ønsker at anmelde bestemte produkter de bruger i hverdagen - der er altså ikke tale om at besøgende kommer med deres meninger ala Trustpilot. Jeg vil gerne høre hvilket, af WP og DP, I mener vil klare opgaven bedst ud fra følgende punkter: 1. Mindst 10 brugere (kvinderne) der hver især kan lave nye anmeldelser - da der er tale om ældre kvinder, er brugervenlighed af backend utrolig vigtig |
Wordpress vs. Drupal - hvad skal jeg vælge?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Find vej med en rutevejledning eller se landkort over de danske byer.
Jeg har arbejdet med begge cms'er, og vil klart anbefale wordpress :) også til det som du skal bruge ddt til. Det er klart det mest intuitive cms, og det nemmeste at finde rundt i... :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Jeg synes absolut at du skal kaste dig ud i at lære Drupal, hvis du brænder for at lære det, og har tiden til det. MEN jeg synes absolut ikke du skal gøre det ifm. med dette projekt. For det første fordi Drupal ikke er ligeså brugervenligt backend-wise, især ikke for ældre damer At vælge Drupal i dette tilfælde vil være overkill, og bare gøre projektet mere besværligt end nødvendigt. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)