Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kommer min trafik fra?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

For 10 dages tid siden, købte jeg et domæne. Domænet slutter på .net og siden er sådan set færdig. Færdig nok til, at den giver mening i hvert fald. Den eneste person, som kender til siden udover mig selv, er min bror, jeg har ikke fortalt, eller reklameret nogle steder med siden..

Det første jeg gjorde, var at implementere Google Analytics, så jeg kunne følge med i trafikken.. Nu ca 10 dage efter oprettelsen, har der været små 400 unikke besøgende. Primært fra USA (hvor jeg også forventer at få mest trafik fra) 

Men hvordan er de 400 besøgende kommet ind på siden? Kan godt se, hvilke søgeord der er blevet brugt, for at finde siden, men så vidt jeg kan se, er min side slet ikke registeret på Google endnu, kan i hvert fald  ikke selv finde den, slet ikke med de søgeord som de 400 besøgende har brugt..

Nogle der kan svare på, hvordan de har fundet frem til min side?

Venlig hilsen

Kasper K

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 17:59

Jamen, hvis der i Analytics står at du får trafik fra søgemaskinerne, og du kan se hvilke søgeord, og hvilke søgemaskiner der sender trafikken, så er din side jo indekseret!

Analytics er et rimeligt præcis stykke værktøj. Glæd dig over de besøg du allerede får :-)

Lav evt. en søgning for også at se om der er sider der linker til dit domæne. Domænet kan jo sagtens have været i brug før.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:01

Hvis du kan se et søgeord, så kommer de jo ind med et søgeord. Prøv i google at søg med dette: site:X (x=dit domæne) så ser du alle indexeret sider på dit domæne.

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Skrevet kl. 18:40

Hej igen,

I har ret, siden må være indekseret, siden 55% af de 400 besøgende, kommer fra søgeordet "Halo 4 wallpaper" - Men hvorfor kan jeg ikke finde den på Google så? Heller ikke når jeg prøver at søge på "Site: domæne" 

I kan se siden her www.halo4xbox.net - Det skader vel ikke at vise den frem, min bror og jeg lavede siden, udelukkende fordi han ville lære, at lave en wordpress side. Men er det ikke hurtigt, der kommer 400 unikke besøgende, kun 10 dage efter vi købte domænet?  

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 18:48

Det er ikke sikkert at det er google I får disse besøg fra. Det kan vel også være fra Yahoo eller lign. som er rimelig store i USA?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 18:49
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 18:51

Jeg tror du får de besøgende fra billed søgning, der har din side et billede i toppen til højre (placering 4) 

Se her

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Skrevet kl. 18:52
Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Skrevet kl. 18:53

Marc Gregersen:

Det er ikke sikkert at det er google I får disse besøg fra. Det kan vel også være fra Yahoo eller lign. som er rimelig store i USA?

Det troede jeg også, men kan se, at Google står for 85% af alle henvisninger.. :)

Men tak for svar allesammen, det hjalp os!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:57

Det kan sagtens være at siden ikke er i toppen af dine søgninger, men måske er det på amerikanske søgninger.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)