Hej alle, For 10 dages tid siden, købte jeg et domæne. Domænet slutter på .net og siden er sådan set færdig. Færdig nok til, at den giver mening i hvert fald. Den eneste person, som kender til siden udover mig selv, er min bror, jeg har ikke fortalt, eller reklameret nogle steder med siden.. Det første jeg gjorde, var at implementere Google Analytics, så jeg kunne følge med i trafikken.. Nu ca 10 dage efter oprettelsen, har der været små 400 unikke besøgende. Primært fra USA (hvor jeg også forventer at få mest trafik fra) Men hvordan er de 400 besøgende kommet ind på siden? Kan godt se, hvilke søgeord der er blevet brugt, for at finde siden, men så vidt jeg kan se, er min side slet ikke registeret på Google endnu, kan i hvert fald ikke selv finde den, slet ikke med de søgeord som de 400 besøgende har brugt.. Nogle der kan svare på, hvordan de har fundet frem til min side? Venlig hilsen Kasper K |
Jamen, hvis der i Analytics står at du får trafik fra søgemaskinerne, og du kan se hvilke søgeord, og hvilke søgemaskiner der sender trafikken, så er din side jo indekseret!
Analytics er et rimeligt præcis stykke værktøj. Glæd dig over de besøg du allerede får :-)
Lav evt. en søgning for også at se om der er sider der linker til dit domæne. Domænet kan jo sagtens have været i brug før.