Hey har en app idé som nogen måske vil synes om og andre ikke. Her er mine noter til den, så kan I jo selv bedømme den og evt. komme med et forslag til hvad det vil koste og om du/I kan lave det :-) Opskrifter på telefon, fx til studerende eller til middag hos.. kan også bruges til mærkedage, juleaften, julefrokost, nytår osv Top opskrifter fx eller top studie mad. Tekst/video til fremgangsmåde (Nok tekst) Folk får vide hvad de skal købe. Nemme opskrifter og komplicerede opskrifter Inspiration til mad, madplan, budgetplan i én! For alle! Det behøver ikke være svært at lave mad, uanset situation du er i. Flere kategorier (studerende, familie, date osv). Starte i det små og kan derefter udvides. Som I kan høre har jeg meget studerende i hovedet, men den er naturligvis for alle. Fx sådan noget som topopskrifter for studerende osv. synes jeg ikke der er noget af. Jeg mener selv den rammer et hul og kan blive meget bedre end nogen af de andre kedelige opskrift app der findes. Man kan selvfølgelig altid starte i det små og så derefter udvide funktioner. Jeg har også tænkt på at om jeg skulle gå i et samarbejde med en kok til opskrifter ELLER om det skal være opskrifter fra catering firmaer/kokke der konkurrerer mod hinanden. Fx. at man kan vælge opskrifter fra en bestemt kok/firma. Men nu er vi ude i noget kompliceret, er jeg godt klar over. Hvad synes I ellers? Ser jeg den på android market om en uge? ;-) MVH |
Feedback?! :-)