Min første tanke var: Hvad er det, er det en blog - eller hvad kan man?
Der går lidt tid, inden man finder ud af det er en shop. Det kan godt berøre din konverteringsrate. Produktbillederne virker temmelig uskarpe. Og det store forsidebillede forstår jeg slet ikke.
Den lille mand med sækkevognen :( Lad være med det, den figur er snart brugt på SÅ mange sider.
De orange tekster - farvevalget er friskt, men dine understregninger af teksten i starten er ikke særlig læsbart.
Jeg synes det er en meget "mørk" side, den virker ikke visuelt særlig "glad". Hvis du ikke havde brugt den orange, så kunne det lige så godt have været en bedemand.
jeg tænker første dette her er en blogs og ikke en webshops , frem med produkterne og væk med det første billedet på forsiden , vis endelige skal være billedet lige det på siden om jer
kunde service siden der ville jeg være en del mere tryg vis kunne se en adresse og lidt informationer telefon nummer og gerne cvr nummer vis dette haves ville dette styrke sidens troværdighed meget.
vis haves cvr nummer sæt dette nummer også i fodnoten på siden , det styrker sidens troværdighed.
få social medier på siden også google plus derved kan man også dele din side på dette medier og plusse dig også.
husk titler og tags på billederne derved en chance de findes i en google søgning
lige nu er titlen til google forside dette er ikke ret sigende om sidens emme derved færre kliks husk desuden huske udnytte google viser nu op til 70 tegn nu .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows