ja jobnet er gratis, det ved jeg og har login dertil
men synes sku ikke der kommer noget brugbart fra den side .... har brugt timer på at gennemse CV derinde og ud af 100 emner er der måske en der passer på det jeg mener passer til mit firma ... det er jo ikke godt nok, det gir jo ingen valgmulighed !!!
om det så er fordi de ikke får udfyldt deres profil, eller om det er deres egen tekst der er for dårligt, ja eller om jeg bare er for kresen Tjaaaa....
men søger lidt dybere viden, om man så skal betale sig fra at få den helt rigtige, så tror jeg de penge er givet godt ud
Mark ..... selv om jeg søger aktivt efter en medarbejder er jobnet jo bare ikke stedet, 1 ud af måske 100 dur slet ikke, det er spild af tid
Michael slet ikke dårligt, har slet ikke set adwords som en mulighed i den retnning, selv om google jo så smider en på side et eller andet som det nu lige passer den ... men bestemt værd at overveje
LinkedIn har også den kæmpe fordel i forhold til jobnet m.v. at du kan søge blandt "passive" kandidater. Altså folk som sidder i job, men som måske stadig er interesseret i det rette tilbud.
Der er rigtig mange muligheder og måder at gøre der på.
Morten nævner rigtig mange af dem.
Spørgsmålet er så: hvilke slags folk leder du efter og til hvilke stillinger. Er der mange potentielle ansøgere eller er der få? Og tænker du også i den reklameværdi der ligger i de forskellige måder af annoncere på.
Det kan også være at det bare skal være nemt og hurtigt...?
Det er også en mulighed at kontakte jobcenter, a-kasse og/eller anden aktør og høre om de ikke kan hjælpe med at finde en egnet kandidat til jobbet.
Send evt. en PM og jeg kan hjælpe dig lidt på vej.