Hejsa Er der nogle af jer der har kendskab til andre firmaer ála Firmafon.dk som tilbyder fornuftige priser til Erhverv. Der er 3 ting hos dem som tiltaler mig: den ene er fri tale, sms, mms for et fornuftigt månedligt beløb, ingen binding og næsten vigtigst... deres udlandspriser er mere end det halve af hvad jeg betaler p.t. via mit Telia abonnement. Eneste minus er de bruger Telenor som jeg rent dækningsmæssigt ikke har voldsomt god erfaring med. Pft Michael |
Hej Michael
Nu ved jeg ikke lige om det du søger et omstillingsystem, som Firmafon tilbyder - eller blot deres mobil abonnement - for abonnementet, så er der et hav af løsninger. Fordelen ved Firmafon er, at deres omstillingssystem fungerer uafhængigt af operatør - du kan altså sagtens bruge f.eks. TDC også stadig have fordelene ved Firmafon omstilling...
Ang. alternativ, så har jeg i mange år brugt 3 omstilling, som fungere meget lignende Firmafon - jeg er dog skriftet til firmafon af den årsag, at det er mere fleksibelt. Men jeg kan klart anbefale 3-omstilling, som et alternativ til Firmafon - 3 har samtidigt super god dækning, de er blot ikke helt så fleksible som firmafon og det kræver samtidigt, at alle abonnementer er hos 3, for at det virker...hvor firmafon fungerer ligegyldigt operatør.