Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uundværlig tjekliste for udviklere fra nogle af Dks skarpeste SEO hjerner

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

kan være du lige skal justere den lidt, da det stadig køre noget langsomt :)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 16:50

Ja, synes godt nok det er underligt må jeg indrømme. Har begrænset antallet af db-requests, og installeret WP Total Cache, og så troede jeg den hellige gral var vel forvarret, men tilsyneladende ikke.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:05

Martin Hjort:

Ja, synes godt nok det er underligt må jeg indrømme. Har begrænset antallet af db-requests, og installeret WP Total Cache, og så troede jeg den hellige gral var vel forvarret, men tilsyneladende ikke.

Hvis du kører på shared host hvor der ofte kun kan vælges disc caching, så vil WP supercache oftest være hurtigst.

Kører du på en server med APC eller mem-cache kommer W3 til sin ret. Du kan jo prøve lige at teste begge to hvis du har tid.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 17:06

Det skal i den grad afprøves, tak ;)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 17:27

Thomas Frost:

Hvis du kører på shared host hvor der ofte kun kan vælges disc caching, så vil WP supercache oftest være hurtigst.

Kører du på en server med APC eller mem-cache kommer W3 til sin ret. Du kan jo prøve lige at teste begge to hvis du har tid.

God dammit det hjalp, mange tak :) Der kommer stadig en 508 fejl i ny og næ, men gætter på at det er lidt "levn" fra gamle requests :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 18:04

Martin Hjort:

Thomas Frost:

God dammit det hjalp, mange tak :) Der kommer stadig en 508 fejl i ny og næ, men gætter på at det er lidt "levn" fra gamle requests :)

Hjalp nu ikke her... fik også en fejl lige før :)

Men du bør nu tage brug af W3TC, og opsætte det korrekt, for det er nemlig der de fleste går galt. Det er tit for svært for folk og derfor tyr de til WP supercache, da det i grunden bare er plug and play. Men grunden til at du bør hoppe over til W3TC er fordi du kan udnytte det fuldt ud frem for kun at se på html caching. her tænker jeg blandt andet på browser caching, minificering, gzip mm. opsætter du det korrekt i forhold til lige din server, vil du kunne opnå rigtig meget, betydeligt mere end du kan med Wp Supercache.

Men ud over det ligger din problematik helt sikkert også i serverens opsætning, fx er keep-alive sat til, hvilket er helt fint i sig selv, men det kan være at den er alive i for lang tid, standarden er typisk 15 sekunder, hvilket er alt for meget i de fleste tilfælde, hvilket gør at der kan komme for mange åbne tråde så at sige. test det selv... tryk ctrl+F5 flere gange efter hinanden, så vil du kunne se det i action :)Så min anbefaling vil uden tvivl være at du får sat gang i W3TC også selvom det tager lidt tid at opsætte korrekt, og måske sætte sig ind i, da det er det hele værd :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 18:20

Ja der er mange flere muligheder i W3TC, men som du siger dermed mere at sætte sig ind i :)

Det er uundgåeligt at sætte sig ind i det på et tidspunkt, men som du også siger så er WPSC rimeligt meget plug 'n play og er lidt imponeret over den forbedring der var på mit site bare ved det. Gik fra loadtid på 6 sek til under 0,5 sek på flere sider

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:47

Tak fordi jeg måtte lege med Martin ! Og mine kollegaer kommer , som sædvanligt, med nogle rigtigt brugbare råd.

Hav en god dag

Mvh

Jimi

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

virkelige en super tjek liste i har fået lavet i samarbejde alle jer super seo hajer af de bedste af de bedste der er på markedet , jeg takker mange gange Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 08:23

4 ud af 5 havde noget fornuftigt og faktisk godt at sige, det er faktisk ikke så tosset og god idé til artikel.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)