Hej alle Aminoer. Jeg er lige flyttet til Berlin, for at prøve lykken på forskellige omårder, ja, og fordi det jo er en fed by. Min Moster som designer tøj, for det produceret og sælger det til små butikker rundt i DK, vil jeg hjælpe med at ekspandere til Tyskland. Dog er jeg meget usikker på hovrdan jeg skal gribe det hele an. Hvordan kan jeg være bedst forberedt, når jeg spørger hende? Jeg vil helst virke så sikker/forberedt som mulig, så hun kan tage mit tilbud seriøst, om at stå for det tyske marked! ?Hvad skal jeg undersøge? Jeg tror på, at hendes desgin rammer puplikummet her i Berlin, og for den sags skyld resten af Tyskland, men det gælder om at få hende til at tro det samme, plus at hun også tror på jeg kan magte opgaven. ?Hvad skal jeg undersøge? Tanken er jo at jeg vil videreføre hendes produkt her, under hendes navn osv. Så hvilken virksomhedsform, ville være bedst i dette tilfælde? Jeg håber i vil hjælpe mig, og tilføje jeres forslag tanker til dette emne. På forhånd tak! PS: Da jeg har lidt kapital, er jeg villig til at smide noget i det, så hun ikke kommer til at løbe nogen risiko! |
Emnet som jeg egentlig ville have skrevet var " Overtalelse til Samarbejde"!