Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler et godt kunde system

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har brug for lidt assistance og håber der er nogle der har en hjælpende hånd - og har et godt kunde håndterings system/program?

Jeg er i den skønne situation at jeg er ved at have rigtig mange kunder, og nu begynder det at blive svært at huske dem / deres detaljer i hovedet og mit ellers så fine system er ikke længere avanceret nok - jeg er bange for at nogle bliver glemt (og det må ikke ske!)

Jeg arrangerer bryllupper og derfor er mange kunder "ens" mht. selve afholdelse af arrangement - dog er der jo væsentlige detaljer der adskiller hvert par og de er vigtige at have styr på, ligeledes den "daglige"/ "ugentlige" opfølgning ønsker jeg mig mere i system 

Kort sagt har jeg brug for et program hvor jeg kan håndterer kunder og leverandører og et program der kan gøre min hverdag lettere og et program der giver tilfredse kunder fordi de ikke sidder og venter på opdateringer fra mig vedr. deres store dag.

Takker på forhånd

Christel

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan Mamut CRM klare opgaven?

http://www.mamut.com/dk/product/det.asp?id=10152

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj Carl,

Tak, måske kan det - jeg er jo lidt anderledes forstået på den måde at jeg har brug for at jo har "engangs" kunder - så har brug for et system der kan holde styr på events/bryllupper

Mamut ser umiddelbar meget avanceret ud og ser ud til at henvende sig mere til forretninger med faste / tilbagevendende kunder?

Christel

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Von Vorre,

Jeg har forsøgt med det program (det findes nemlig også i en Professionel udgave hvor der kan oprettes mange par) men det er langt fra optimalt - og meget amerikansk (har mange ubrugelige features) men det er 5 år siden jeg brugte det så måske jeg skal give det et nyt forsøg.

men tak;0)

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne prøve at beskrive hvad du har brug for. Hvis du råder over Microsoft Office er det muligt at skæddersy et system - baseret på de enkelte applikationer heri.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er programmør og har lavet mange CRM systemer. Jeg vil lave et til dig gratis, du fortæller mig hvad det skal kunne,

jeg laver det og ejer det efter, du får det gratis, men jeg har alle rettighederne til det efter endt udvikling. Det vil blive

lavet for Windows platform i C#.

Mange venlige hilsner

Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig evt. på Podio, det er gratis og det lyder til det kan det hele du mangler. Ellers kan man selv opsætte hvilke felter eks. et "bryllup" eller en "kunde" har.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

tak for de mange gode svar - jeg er ikke på kontoret i kommende uge men kommer lige tilbage 

- især til dig Thomas, det ville være fantastisk med "mit eget system" lad os lige se lidt mere på det:0)

god søndag til jer;0)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

:)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)