Jeg bruger en lidt anderledes attention / til-tekst på min sokke forsendelser. Det giver blandede reaktioner (langt de fleste positive), og så en enkelt negativ:
Hele hans indlæg: http://mitchel.dk/vammel-konvolut/
Er det at gå over stregen, eller er det blot en overreaktion?
Som nævnt længere oppe, får jeg tit positiv response på det. Her er det fra en reklameforsendelse for mine sokker med logo:
Det er ikke en overreaktion mere en hysteriesk homoseksuel der gerne vil have lidt PR :D Han er jo kendt fra dagens mand, single og alle de dating programmer på TV.
Hmm.. Næste gang skal du nok kigge sokkestørrelsen efter inden du sender sådan en gimmick med....
Synes godt nok han overreagere, og kan et eller andet sted ikke tage vedkommende seriøst, når han skriver at det er konvolutten den er gal med, når det faktisk bare er (så vidt jeg kan se), noget der er trykt på "til mærkatet".. Også generelt tonen "hvem fuck siger jeg har sure tæer ?!?!?"..
Og det sjoveste "men postbuddet og andre som ser brevet skal ikke tro jeg har det !!!" - der er nok én der er lidt lun på sit postbud...
edit: tror faktisk det er en joke det han har skrevet... eller det håber jeg da
Der er vel altid en risiko for at fornærme nogen, når man gør tingene lidt alternativt, men synes han overreagerer. Det er en sober, sjov og uskyldig joke, så fortsæt bare med det, det giver sgu lidt personlighed over pakken.
Det er en joke .. det er begrænset hvor spændende og sjov man kan gøre en anmeldelse af et par strømper .. så for at trække læsere til bloggen samt for at give mere omtale til firmaet valgte jeg at gøre det på denne måde .. mange kan godt se det komiske i det .. og på under 1 time er bloggen læst af over 1000 unikke gæster og delt af 52 forskellige folk på deres facebook profiler :)
Så igen kan man tale om at være sippet eller ej .. det jeg gør det er at gøre en kedelig sokke anmeldelse som ingen normalt ville læse om til en anmeldsle som folk deler online og snakker om .. skaber en debat .. Det giver 1000 gange federe omtale til firmaet end hvis jeg havde skrevet at strømperne var gode, slut