Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende funktioner efter skift til plus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige valgt at blive plus medlem. Der er dog efter dette et par funktioner i "ret profil" som er forsvundet, og jeg savner dem ret meget.

1. Muligheden for at lukke for kommentarer i gæstebog.

2. Muligheden for at deaktiverer/vælge hvad der vises i aktivitets feed på profil side.

Er disse muligheder blot flyttet til et andet sted, eller gemt så godt så jeg ikke kan finde dem ? Håber da de stadig er der, for det er noget jeg ikke vil undvære.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:31

Christian Kaiser Franksøn:

2. Muligheden for at deaktiverer/vælge hvad der vises i aktivitets feed på profil side.

Den her er jeg lidt spændt på, for jeg har set nogle andre Aminoer har så ikke deres indlæg med mere kommer i deres aktivitetesfeed. Men jeg har snakket med Jacob som siger at det IKKE kan lade sig gøre, at vælge det. Og jeg tror det er en gammel funktion som Amino har fjernet. Men din profil er da forholdvis ny, så det virker underligt på mig, at du har haft muligheden.

Kan du ikke fortælle mig hvor du slog det til/fra før du blev plus?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35

Hvis denne funktion er fjernet helt så hverken almindelige eller plus brugere kan dette, så er svaret jo meget simpelt Stick out tongue

Tak for hjælpen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36

Jeg vil dog stadig gerne deaktiverer muligheden for at skrive i min gæstebog. Denne funktion er jeg sikker på var der i går. Der var jeg nemlig inde og benytte mig af den, og kan ikke finde den nu.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:46

Jeg ved at funktionen HAR været der, men jeg fik afvide at den ikke havde fandtes, og jeg kan heller ikke finde den mere. 

Gæstebogs funktionen kan jeg heller ikke finde nu. Så dér er du ikke alene. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)