SEO er svært nok inforvejen, men når også eksprterne anvender "spinets" hvad er det så værd?
I Starten? Meget måske.. Men sådan fungere det bare ikke. Det er desværre ikke en holdbar løsning. Det var svaret..
Er det spinnerartikler du mener ikke virker i længden? Min egen erfaring siger at det kommer helt an på hvor lang tid man bruger på udgangspunktet.
Der er jo stor forskel på om du laver en spinnerartikel der ikke giver mening og som er fyldt med fejl og propper et tilfældigt link ind, eller du laver en der er fejlfri ved hvert spin og meget varieret og handler om emnet.
Ja mine tests viser nu også at selv dårlige spins kan være ret gode også i længden. Dog skal man altid tænke, jo bedre et spin, jo længere holder det også, og jo bedre vil det gå. og det skal på ingen måde være den eneste vej frem.
Der er jo stor forskel på om du laver en spinnerartikel der ikke giver mening og som er fyldt med fejl og propper et tilfældigt link ind, eller du laver en der er fejlfri ved hvert spin og meget varieret og handler om emnet.
Som i alle andre fag/håndværk gælder det, at værktøjet alene ikke gør en god håndværker :-)
Giv mig en murerspand, ske osv. og jeg kan bygge en skæv væg der vælter når det blæser - give en murer det samme værktøj og han bygger et hus der holder i 100 år.
Som i alle andre fag/håndværk gælder det, at værktøjet alene ikke gør en god håndværker :-)
Giv mig en murerspand, ske osv. og jeg kan bygge en skæv væg der vælter når det blæser - give en murer det samme værktøj og han bygger et hus der holder i 100 år.
Stor hilsen /Brian
Hej Brian,
Fin analogi. Jeg plejer også at sammenligne på at der er forskel på at betale naboens 12 årige søn 100 kr for at fælde dit træ med en motorsav og så at få en professionel til det.