Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på hjemmeside??

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Thomas:

100% uenig. Der kan sagtens være 20 produkter i en webshop, hvor der stilles krav til faciliteter i shoppen, som ikke kan findes i de almindelige open-source løsninger, der kan hentes gratis. Der kan omvendt også sagtens være 2000 produkter i en shop, hvor der ikke stilles de store krav til faciliteter.

Jeg forstår ikke dit svar. Du er uenig i hvad præcis? Det er klart at hvis OP har nogle mærkelige krav som af en eller anden grund ikke kan klares med de mindre løsninger, så bliver man jo nødt til at tage de tungere, større, mere flexible løsninger. Men jeg vil skyde på at det ikke er tilfældet, hvorfor jeg stadig finder det relevant at vide hvor mange produkter det drejer sig om.

PS. Det er også kun et udgangspunkt, det er jo ikke fordi jeg er synsk og kan aflæse alle behov ud fra antal produkter, men det er da en start.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Først og fremmest. Tak for de hurtige svar. 

Kan fornemme, at jeg ikke helt har udtrykket mig klart nok. 

Det som er min hensigt er, at jeg vil sælge et abonnement, hvor der vil blive sendt forskellige produkter ud til forbrugerne, én gang i måneden. Så der vil ikke være tale om varelager osv. Jeg vil bare have en hjemmeside hvor forbrugerne nemt kan gå ind og tegne dette abonnement. 

Hvad har i af idéer til dette?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke lige præcis hvilke løsninger der kan klare det, men jeg ved dog vores kan - her kan sælges abonnementer både downloads og fysiske produkter. Dette kan håndteres med månedlige opkrævninger.

Der er sikkert også andre løsninger, der kan håndtere det samme.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:
Jeg forstår ikke dit svar. Du er uenig i hvad præcis? Det er klart at hvis OP har nogle mærkelige krav som af en eller anden grund ikke kan klares med de mindre løsninger, så bliver man jo nødt til at tage de tungere, større, mere flexible løsninger. Men jeg vil skyde på at det ikke er tilfældet, hvorfor jeg stadig finder det relevant at vide hvor mange produkter det drejer sig om.


Ja, det var jo så ikke helt standard alligevel, når der er tale om abonnementssalg :) Min pointe var bare, at man jo ikke kan gætte sig til, hvad trådstarter har behov for, derfor er der jo ikke den store idé i, at foreslå f.eks. woocommerce - når man ikke kender brugerens behov.


Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan også klares med Wordpress og wishlist membership. 

Hermed får du et opensource system som kan anvendes at utrolig mange udviklere, samtidig med at du kan udvide Wordpress med e-handel via woo plugin eller wp e-commerce.

Mvh

Ivan

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas:

Kristoffer Broholm:
Jeg forstår ikke dit svar. Du er uenig i hvad præcis? Det er klart at hvis OP har nogle mærkelige krav som af en eller anden grund ikke kan klares med de mindre løsninger, så bliver man jo nødt til at tage de tungere, større, mere flexible løsninger. Men jeg vil skyde på at det ikke er tilfældet, hvorfor jeg stadig finder det relevant at vide hvor mange produkter det drejer sig om.


Ja, det var jo så ikke helt standard alligevel, når der er tale om abonnementssalg :) Min pointe var bare, at man jo ikke kan gætte sig til, hvad trådstarter har behov for, derfor er der jo ikke den store idé i, at foreslå f.eks. woocommerce - når man ikke kender brugerens behov.

Jeg har ikke anbefalet noget som helst her i tråden. Jeg spurgte hvor mange produkter OP skulle bruge (for at aflede yderligere behov) det var først da du kritiserede mit indlæg at jeg uddybede hvorfor jeg spurgte som jeg gjorde.

Det er også nemt at være bagklog, som jeg synes du klarer meget godt her.

Tak for stjernen ;-)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

"Nej, det har du måske ret i. Men hvis vedkommende kun skal bruge 10-20 produkter vil jeg mene at fx. WooCommerce er ganske udmærket at starte med, kontra de meget store løsninger Presta/Magento."

Hvis det ikke er en anbefaling, så ved jeg ikke hvad det er :) Men godt ord igen.

Jeg vil nu heller ikke ligefrem kalde Presta for en stor løsning :) Men det er jo naturligvis en ret subjektiv vurdering hvad en stor løsning er.

Min eneste pointe var sådan set bare, at antallet af produkter, mener jeg på ingen måde afgør, hvilken løsning man skal vælge. Der var såmænd ikke mere i det.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jannikfs:

Hej.

Jeg står med et ønske om, at starte en virksomhed op som sælger skønheds- og plejeprodukter til kvinder i alle aldre. 

I forbindelse med dette har jeg brug for en hjemmeside som kan tilbyde e-handel. Hjemmesiden skal have et eksklusivt design, og må gerne være meget simpel og let tilgængelig. 

Da jeg ikke selv har ret meget forstand på dette, håber jeg at nogle af jer internet eksperter har nogle gode råd.

Hvad er prisen for en sådan hjemmeside? Og hvor kan jeg finde en som kan lave den for mig?

På forhånd tak.

Mvh. Jannik.

Vi tager 14.995,- for en køreklar shop inkl. hosting og betalingsgateway første år (så du kan modtage kortbetalinger). Oven i dette er der kun indløsningsaftale med NETS. Men det skal du altid betale når du modtager dankort.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Drupal 7 / Drupal Commerce er særdeles velegnet til at lave den hjemmeside du beskriver.

Jeg laver gerne en Drupal hjemmeside til dig for 4.999 kr. inkl. moms.

Hvis kunderne skal betale for abonnementet på hjemmesiden, får du også brug for en betalingsløsning. Her er der flere muligheder.

Prisen er inkl. 1 år webhotel, .dk domænenavn og telefonsupport på alt.

Du kan se mere på: www.soenderupmedia.dk/drupal, www.soenderupmedia.dk/drupal-commerce

og www.soenderupmedia.dk/betalingsløsning

Jeg laver gerne et gratis designudkast, og har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe på: 48 44 93 97

Mvh.

Karsten

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)