Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på hjemmeside??

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står med et ønske om, at starte en virksomhed op som sælger skønheds- og plejeprodukter til kvinder i alle aldre. 

I forbindelse med dette har jeg brug for en hjemmeside som kan tilbyde e-handel. Hjemmesiden skal have et eksklusivt design, og må gerne være meget simpel og let tilgængelig. 

Da jeg ikke selv har ret meget forstand på dette, håber jeg at nogle af jer internet eksperter har nogle gode råd.

Hvad er prisen for en sådan hjemmeside? Og hvor kan jeg finde en som kan lave den for mig?

På forhånd tak.

Mvh. Jannik.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Janik

Som jeg forstår de info du giver skal du bruge en webshop, prisen på sådan en svinger meget alt efter hvor mange funktioner du skal have .

Se evt andre tråde eller søg på Amino på "pris på webshop" så kan du høste mange gode råd og tips og vende tilbag med mere info når du er blevet det klogere.

//

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:00

Jeg mener du selv bør kaste dig ud i at lave en shop i prestashop eller magento, da du på den måde får den som du vil ha den. Det er ikke sværere end man gør det til.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 16:02

Hej Jannik,

Det er meget forskelligt fra bureau til person hvad priserne ligger mellem. 

Det afhænger fx. af hvor stor din e-handel er i forhold til hvilket CMS system der er det rigtige at vælge. Så handler det også meget om du skal have skab en identitet til virksomheden, herunder logo, visitkort, designmanual m.m. Teknologierne til udviklingen er også vigtig, skal det fx. være tilpasset til tables og mobil enheder eller skal det kun bruges til mac/pc (responsive design).

Hvis du ønsker et uforpligtende tilbud er du velkommen til at sende mig en mail med nærmere specifikationer til din kommende "identitet".

Mvh

Ivan

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:04

Hvor mange produkter snakker har du i tankerne? Er det 10-40 50-500 eller flere?

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 09
Skrevet kl. 16:06

Vil mene at man aldrig selv ville kunne skabe det resultat man ønsker hvis man aldrig har arbejdet indenfor teknologierne og ingen forstand har på det.

Men det måske bare smag og behag.

Mvh

Ivan

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:08

Antallet af produkter er jo ikke specielt afgørende for prisen. Prisen afgøres vel primært af funktionalitet og antal brugte designtimer for at nå målet :)

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 09
Skrevet kl. 16:11

Jo det har da en hel del at sige. Hvis man fx. har 100-200 produkter vælger man måske prestashop som CMS system dvs færre udviklingstimer. Hvis produkterne tilgengæld er 5000-10.000 vælger man måske magento som er bedre egnet til større e-commerce websites.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:13

Thomas:

Antallet af produkter er jo ikke specielt afgørende for prisen. Prisen afgøres vel primært af funktionalitet og antal brugte designtimer for at nå målet :)

Nej, det har du måske ret i. Men hvis vedkommende kun skal bruge 10-20 produkter vil jeg mene at fx. WooCommerce er ganske udmærket at starte med, kontra de meget store løsninger Presta/Magento.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:18

100% uenig. Der kan sagtens være 20 produkter i en webshop, hvor der stilles krav til faciliteter i shoppen, som ikke kan findes i de almindelige open-source løsninger, der kan hentes gratis. Der kan omvendt også sagtens være 2000 produkter i en shop, hvor der ikke stilles de store krav til faciliteter.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)