Nogen som har en ide om, om firmaer i al almindelig ville være interesseret i et møde med en sælger lige efter lukketid? Tænker mest på det er en form for leder i firmat man holder møde med og mødet kun vare ca. 30 min?
Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.
Jeg vil mene at det kommer lidt an på hvilke brancher du vil nå ud til. Nogen brancher har mest run på om formiddagen og andre om eftermiddagen.
Generelt oplever jeg at direktører tit sidder i møder til hen på eftermiddagen, så der er da en mulighed hvis du ringer op og spørger ind til om de har tid til et møde en eftermiddag.
Hvis det er IT ydelser til smv´er dwer skal sælges, hvordan er det så nemmest at få booket møder tro du?
Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.
nogle firmaer holder nærmeste ikke lukket , så dem kan du vel bare møde dem i arbejdes tiden , når som helst næsten , der er jo ingen lukkelov i danmark mere og mange arbejder mere end 37 timer om dagen
men husk bare aftale en tid , sikkert mange kan du aftale møde med klokken x eksempelvis klokken 22.00 vis person har fri der
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvis det er IT ydelser til smv´er dwer skal sælges, hvordan er det så nemmest at få booket møder tro du?
ved i høj grad at lade det op til den potentielle kunde hvornår denne bedst kan. Du kan når kunden kan.
Først skal du vide hvem der bestemmer over IT. Det kan du finde ud af ved at lave en lang liste over mulige kunder og ringe op og høre omstillingen (den der tager den) hvem der er ansvarlig for IT i selskabet. Klart, at ved SMV kan det jo være det er ejeren og den eneste, som tager telefonen, og så kan du jo køre på derfra (dwer aner jeg ikke engang hvad er).
Dernæst synes jeg du har to gode alternativer:
Du ringer til ham du har fået anbefalet eller bliver stilet videre direkte -
eller
Du sender ham en snail mail med forklaring om alt det I kan tilbyde (ikke email spam men alm brev med brochure og forklaring f.eks.) og skriver, at du vil tillade dig at ringe til ham snarest for at få arrangeret et uddybende møde. Dette kun hvis du har noget kort og smart at præsentere på skrift
god vind
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER