Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er One.com nede?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre der har problemer med One.com i dag. Vores website www.madforlivet.com har været nede stort set hele dagen. Brugere får fejlmeddelelsen "Invalid token" eller "Access to server denied". Vi kan heller ikke komme ind på vores Joomla admin modul.

Siden har været oppe igen et par gange, typisk i ca. fem minutter, men går så tilbage til samme server-fejl.

One.com svarer ikke på vores e-mails og deres 24/7 chat er nede... på grund af tekniske problemer. **sigh**

Andre der er i samme situation?

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit site virker fint her.

 iPhone 6

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15008
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

One.com gik ned i nat omkring kl 1.30... Jeg fangede dem på chatten, og der sagde de, at deres teknikkere var på sagen...

Mine sidder har været oppe siden kl 10 imorges, så 7-9-13 at de ikke bliver ramt igen Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at høre at de arbejder på det. Men jeg er godt nok ikke imponeret over deres (manglende) service! Vores website er stadig mega ustabilt og de svarer hverken på mail eller chat. Jeg giver sq ikke meget for deres "24/7 support"!

Nogen der kan anbefale et godt alternativ hvis man vil flytte?

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er deres servere sq nede igen! Super Angry

Transcript fra deres live support:

We have no time frame as to when it will be fixed
But we will fix this asap
It's not just your domain
It's on multiple domains

Suk!

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej AdXpert

Du skal jo huske at veje deres service niveau op mod hvad du egentlig betaler hos dem.
Der er en grund at de store hosting firmaer som leverer drift stabile løsninger til erhvervskunder tager sig det mere betalt for det end de billige hosting selskaber.

Men anbefalingen herfra er helt klart et webhotel hos Dandomain. Har selv et tæt samarbejde med dem i forhold til at levere hosting til mine kunder.
Gang på gang oplever og bliver mindet om hvorfor det kan svare sig at give den smule mere for et webhotel eller en server.

Hvis du er interesseret er du velkommen til at kontakte mig på 40 47 31 11 eller mail@rtweb.dk.

Mvh Rune Thagaard

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Tambourhinoceros Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig, one er fint til prisen - men for sløvt og teknologifattigt til større ambitioner. Er lige skiftet til hetzner på Tambourhinoceros.net og er overordentlig tilfreds.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune Thagaard:

Du skal jo huske at veje deres service niveau op mod hvad du egentlig betaler hos dem.
Der er en grund at de store hosting firmaer som leverer drift stabile løsninger til erhvervskunder tager sig det mere betalt for det end de billige hosting selskaber.

Men anbefalingen herfra er helt klart et webhotel hos Dandomain. Har selv et tæt samarbejde med dem i forhold til at levere hosting til mine kunder.
Gang på gang oplever og bliver mindet om hvorfor det kan svare sig at give den smule mere for et webhotel eller en server.

Du har nok ret. Vores trafik er steget ganske markant over det sidste år, så det er nok tid til at skifte til en mere professionel og stabil udbyder.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er de sq nede igen igen! Fjerde gang på blot fire måneder at deres servere går ned i længere tid.

"We are experiencing problems with our central system. Can affect customers' websites. See our info page for updates"

Hvorfor lyttede vi ikke til jeres anbefalinger... Sad

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)