Jeg har fået en ret kendt politiker som kunde, hvilket jeg naturligvis er stolt og glad for. Men problemet er at jeg nu er super i tvivl om hvor vidt det er en god idé at reklamere med denne "kendte" person som reference. Jeg vil jo nødig støde folk af anden politisk holdning.
Hvad synes I? Er det bedst at skjule referencen eller skal jeg forvente at fremtidige potentielle kunder godt kan skille politik og business?
* Min kunde er helt OK med at skilte som reference.
Med mindre det er et politisk produkt du sælger - et eller andet som specielt politikere har behov for, ville jeg lade den ligge.
Derudover skal du givet ha politikerens tilladelse til at reklamere med ham, tag ex den købmandskøde der reklamerede med fødevareministeren - hvilket de ikke havde tilladelse til.
venligst
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
så kan du jo gøre helt som du tror. Som eksempel på det med, at jeg ikke ville bruge det, hvis det at en politiker havde handlet hos mig var irrelevant for produktet kan jeg nævne:
Bertel Haarder vasker hår i "pure lux softener" -
Jeg tror ikke det ville gi mange flere kunder medens
Bertel Haarder er blandt min tilfredse kunder til debatbogen - "skole for livet" -
kunne ha relevans
Undskyld de halvfesne eksempler, det var hvad jeg lige hittede i hovedet
Også superdag til dig
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER