Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side er blevet Hacket hvad kan jeg gøre??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en Wordpress side som er blevet hacket. Passwordet har nok været for svag, men hvad kan jeg gøre for at fjerne det. Der sker det at når man logget ind på siden starter der en arabisk site i stede for den rigtige www.at-tagrens.dk og så står der Hacked by Hakkor. Er det noget jeg selv kan ændre på??

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 11:52

har du en backup af databasen kan du ligge den ind på serveren. ellers er det at starte forfra.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 11:55

Hej

Start med at skifte alle kodeord til admin, FTP og evt. databasen. Hvis du har en frisk backup, så indlæs den, så bør problemet være løst. Hvis ikke skal du rette fejlene manuelt.

Find din .htaccess fil der ligger i roden af dit site. Når du åbner den, vil du med stor sandsynlig kunne scrolle ned på siden og se, at der er lavet redirects til hackerens side. Du kan evt. slette indholdet i filen og uploade igen, men hvis du bruger SEO-venlige URLs skal du deaktivere og aktivere disse igen, så din .htaccess fil får det rigtige indhold igen.

Herefter skal du kigge efter php filer, som ikke hører hjemme i dine WP-mapper og slette disse.

Hvis du får hjemmesiden op at køre igen, kan dette plugin stærkt anbefales - det hjælper til at minimere noget af risikoen for at blive hacket: http://wordpress.org/extend/plugins/better-wp-security/

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas,

Jeg vil opfordre dig til at benytte Amino's søgefunktion til at finde gode råd og tips om emnet, da det har været debatteret rigtigt mange gange.

Blandt andet i denne tråd: Hjælp hjemmeside hacket og i denne: Wordpress blog hacket for 2. gang.

Du kan med fordel søge gode råd og tips i de tråde.

Og selvfølgelig starte med at kontakte din hostingudbyder, SurfTown.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:10

Hej

Det er tit at din hosting udbyder gemmer en backup, men ofte kun i 24timer. Så hvis du er blevet hacket for nyligt så prøv lige at kontakte dem, husk derefter at ændre password.

Mvh

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 14:03
Hej Dette er indholdet af min .htaccess. #-------------------------
# Added by Surftown
# To use php5.3 comment this out
AddType application/x-httpd-php52 php52 php
#-------------------------

<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteRule (.*) - [L,E=Cache-Control:max-age=120]
</IfModule>
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:14

mange webhotel køre nærmeste daglige backup der i blandt meebx.net så skriv til din webhotel udbyder måske har de backup af din side

måske er det kun pro webhotel der tilbyder denne service , med backup da det er det jeg har hos meebx.net

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:43

Indlæsning af backup er fint, men man kan indlæse nok så mange backups og blive hacket igen, hvis man ikke skifter kodeord;-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:51

det er ikke altid nok med en ny kode , men skal lave en sikker kode både stor bogstaver og små bogstaver  special tegn og tal så oveni så husk skrift koden en gang imellem ud , vis endelige  en er ude på at bryde din kode ,er det endnu svære at bryde den vis det ikke er samme kode hele tiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:01

Thomas Hillerup:

Hej 

Jeg har en Wordpress side som er blevet hacket. Passwordet har nok været for svag, men hvad kan jeg gøre for at fjerne det. Der sker det at når man logget ind på siden starter der en arabisk site i stede for den rigtige www.at-tagrens.dk og så står der Hacked by Hakkor. Er det noget jeg selv kan ændre på??

Har du prøvet at søge oplysninger om sikkerhedsopdateringer og guidelines på f.eks : http://wordpress.org/support/ ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)