Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Tekster & Artikler

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget lidt rundt på nettet og fundet priser på seo tekster mellem 100 - 150 kr for ca 400 ord.

Men hvem er de bedste? Har i nogle erfaringer med hvem der er de bedst til at formulerer sig og skrive gode tekster med godt indhold?

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

Jeg har kørt tilbud med 10 SEO-tekster for 999,-, men det var tekster á 300 ord.

Hvor mange tekster skal du bruge og hvad er emnet, så kan jeg sende dig en pris i en pm.

Jeg står bag www.webskribenten.com og har flere hundrede SEO-tekster på nettet samt står bag et par bøger indenfor kommunikation, trivsel og sundhed. Har desuden en BA i erhvervssprog. Men lad mig høre nærmere, hvis det har interesse Smile

Du får lige lidt referencer:

www.mfinansinvest.dk

www.prispresseren.dk

www.charter-afbudsrejser.dk

www.linella.dk

m.fl. (du kan se flere referencer her http://www.webskribenten.com/referencer-3/)

Ha' en skøn lørdag Smile

mvh. Anja Nielsen/WEBSKRIBENTEN.COM

 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

he, der slog Anja mig så lige selv med et split-sekund :-)

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker Kenneth Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udbyder af en ydelse er det selvfølgelig risikabelt at begynde at nedgøre andre udbydere.

Generelt kan der være to grunde til at tekster er meget billige:

Enten kan en dygtig tekstforfatter være ekstremt sulten efter opgaver.
Ellers kan en dårligere tekstforfatter forsøge at tage noget af markedet.

Jeg vil selvfølgelig foreslå dig at købe dine billige tekster et sted, hvor der er en professionel kontrol med kvaliteten.

Men hvis kvaliteten er helt ligegyldig, så synes jeg, du skal gå efter den laveste pris, du kan finde.

Læs i øvrigt mit indllæg her: http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2011/02/06/brug-billige-tekster.aspx

Venlig hilsen

Hans

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du skal være velkommen til at kontakte mig, jeg leverer normalt tekster på 500 - 600 ord for 230,- Kr ex. moms

Dog kan du få en god rabat ved køb af støre mængder.

Du er velkommen til at kigge forbi min side www.help2go.dk hvor du også kan se referencer.

Fortsat god weekend

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på i hvilken situation du skal bruge dem i. 

Skal det være officielle artikler på din affiliate side, så skal du nok ikke ud og investerer i en folkeskoleelevs evner. 

Er det derimod artikler til linkbuilding, så behøver du egentlig ikke gå op i om det er en journalist der har skrevet det. Det skal dog stadig være kørt igennem en stavekontrol. Her ville det være en idé, eventuelt, at få en student eller universitets studerende til at skrive dem.

Fra 8000 Aarhus C
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mr. Green

Jeg lever ikke af at skrive artikler for andre, men jeg skriver rigtig meget hver dag - så jeg skal ikke sælge noget til nogenSmile

Du kan med sikkerhed få rigtig mange artikler billigt herinde, men også andre steder. Mit råd er, at du skal tænke dig godt om, inden du vælger leverandør. Både ordet SEO tekst får mig til at stoppe op, men også prisen, hvis den er urealistisk billig. Folk der laver skriftlig kommunikation kun med SEO for øje, virker på mig som useriøse. Grunden er at teksten meget ofte bliver kunstig. Sproget bliver kludret og på ingen måde læsevenligt og flydende. Så tænk først på budskabet som du vil have ud, det er afgørende du er klar på det. Skriv dernæst i et simpel og flydende sprog. Når du så er færdig med det, kan du tænke SEO ind, men ikke før. Til slut mener jeg, at du bør have en til at læse korrektur på din artikel. Her er det vigtigt, at du finder en der kender til grammatik og skriftlig kommunikation. Det behøver ikke koste særligt meget at få læst korrektur på dine artikler, men det er hundrede gange mere professionelt og behageligt at læse fejlfrie tekster. Så de penge er godt givet ud, hvis du spørger mig.

Hvis du kan finde en, der kan skrive en god artikel på ca. 400 ord - fejlfri vel at mærke - til priser under 200 kroner bør du tænke dig godt om, inden du afgiver din ordre. Jeg ville til hver en tid hellere vælge at få skrevet lidt færre tekster, og bedre tekster, hvis jeg havde 1000 kroner til tekstarbejde. Så tænk over, hvor højt dit sproglige niveau skal være på dit site. Hvilket signal sender et website fyldt med dårlige tekster og grammatikfejl? Hos mig ikke det bedste signal.

Blot mine erfaringer - håber det kan hjælpe dig lidtSmile

Vh Kristian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgemaskinerne, og ikke mindst kunderne, bliver bedre og bedre til at bedømme en teksts sproglige kvalitet. Samtidig bliver den del af Danmarks befolkning, som udbyder billige tekster dårligere til at læse og skrive. Det er et paradoks.

Indhold af kvalitet  til din hjemmeside kan du få på flere måder. Du kan vælge at få det lavet professionelt fra starten, og give dine kunder en god oplevelse eller du kan vælge en anden vej, hvor du sparer nogle penge.

Køb en håndfuld billige tekster på et middelmådigt kvalitetsniveau til en middelmådig pris. Lad derefter en journalist rette teksterne, så de passer til din målgruppe og hænger ordentligt sammen sprogligt.

Billigere bliver kvalitet ikke.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)