Hej Jeg har tænkt mig at starte egen virksomhed, som laver power points og keynotes til folk. Virksomheder eller privat personer, kan sende min virksomhed, det de skal sige, og måske stik ord, og deres ønsker, og måske lidt billeder, hvis der er specifikke billeder de vil have med. Vores opgave er så at lave en fuld research omkring firmaet, og lave power pointet eller keynoten. Præsentationen vil blive sendt frem og tilbage, indtil køberen er tilfreds. Vi søger for at produktet er i tip top grafisk, og passer til det køberen vil sige til præsentationen. Tror du at dette vil kunne løbe rundt, og hvad syntes du om ideen. Vil meget gerne høre fra dig. Mvh. Magnus Emil Liisberg Helding |
Hej Magnus,
Jeg tror helt sikkert, at det kunne lade sig gøre, men om det kunne løbe rundt er en helt anden historie. At lave Power Points er jo ikke noget som kræver de helt store kvalifikationer og jeg tror derfor du vil have svært med, at finde nok virksomheder som vil bruge dig.
Hvis det er, så synes jeg helt klart at du skal udvide din portefølje, så virksomheder kan få lavet flere ting hos dig og ikke blot Power Points, da dette ikke vil give fundament til en økonomisk bæredygtig virksomhed.