Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror du at dette ville kunne lade sig gøre

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tænkt mig at starte egen virksomhed, som laver power points og keynotes til folk.

Virksomheder eller privat personer, kan sende min virksomhed, det de skal sige, og måske stik ord, og deres ønsker, og måske lidt billeder, hvis der er specifikke billeder de vil have med.

Vores opgave er så at lave en fuld research omkring firmaet, og lave power pointet eller keynoten.

Præsentationen vil blive sendt frem og tilbage, indtil køberen er tilfreds. 

Vi søger for at produktet er i tip top grafisk, og passer til det køberen vil sige til præsentationen.

Tror du at dette vil kunne løbe rundt, og hvad syntes du om ideen. 

Vil meget gerne høre fra dig.

Mvh.

Magnus Emil Liisberg Helding

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 23:35

Hej Magnus,

Jeg tror helt sikkert, at det kunne lade sig gøre, men om det kunne løbe rundt er en helt anden historie. At lave Power Points er jo ikke noget som kræver de helt store kvalifikationer og jeg tror derfor du vil have svært med, at finde nok virksomheder som vil bruge dig.

Hvis det er, så synes jeg helt klart at du skal udvide din portefølje, så virksomheder kan få lavet flere ting hos dig og ikke blot Power Points, da dette ikke vil give fundament til en økonomisk bæredygtig virksomhed.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:45

kun power print er ikke nok , til økonomien løber rundt .tror jeg

vis i kan noget mere altså hjælpe virksomheden , med en hjemmeside , eller deres regnskab med mere , kun power print , det tror jeg ikke lige kan løbe rundt , der skal være mere i kan tilbyde , for en god indtægt løbende vil jeg mene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 23:53

Hey!

Powerpoints = præsentationer.

Der findes personer, som lever af at lave præsentationer, og de er super dygtige til det.

Hvis du bliver dygtig nok, så kan du helt sikkert få det til at løbe rundt.

Har du hørt om death by bullets? Husk det i dine præsentationer :-)

Du er velkommen til at tage fat i mig, hvis du får brug for nogle hints og tricks.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:44

Lyder som en fin idé hvis det er det du er dygtig til - og tror godt det kan løbe rundt og der er et marked for det - og hvis ikke der er så skaber du jo bare et!

Men lav lige en ordentlig overskrift :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)