Jeg har en lille side, hvor jeg skriver nba nyheder, men jeg kunne godt tænke mig at få noget feedback på siden. Indholdet skal I naturligvis ikke give feedback på, men i stedet siden og dens opbyning. Er der noget, der kunne laves bedre, anderledes eller fjernes? Er der noget, der kunne tilføjes? Jeg har i de sidste par uger fokuseret ret meget på at optimere småting på siden. Der er ikke så vanvittigt mange besøgende, hvilket er min egen skyld, da jeg egentligt ikke har gjort alverden for at reklamere for siden (udover lidt på Facebook), ligesom jeg heller ikke har gjort vanvittigt meget ud af det SEO-mæssigt, og har ikke benyttet mig af søgevenlige titler og meta-tekster - det skal jeg forbedre i fremtiden. Samtidigt begyndte siden mere eller mindre uden for sæsonen, og den nye starter først den 30. oktober for alvor, så her forventer jeg lidt mere aktivitet. Med hensyn til aktivitet.. Der sker intet på mit forum, selvom mit håb er at skabe et community for basketfans. Ville det måske være bedre at fjerne forummet for en stund til at der er flere besøgende? Jeg tænker at et dybt inaktivt forum måske ikke ligefrem lokker folk til at skrive i det. Jeg ville elske at få lidt tanker omkring siden. Mvh, |
Det ser da meget godt ud. Det jeg lige mangler når jeg kigger er et link med stilligen og resultater.