|
Jeg sidder lige og er ved at rykke for et par betalinger og får dagens grin over de dårlige undskyldnigner folk har, for ikke at betale til tiden.. Her er et par stykker; Jeg rykkede (for 117 gang) en i januar for betaling der skulle have faldet i november... Hendes svar; "Du kan da ikke blive ved at rykke hele tiden - Hvordan skulle jeg have tid til det - Jeg har jo haft gæster hele julen" Og endelig havde jeg til morgen en, der sagde, at han ville ikke betale for de kasser, han havde købt, for det var noget være l*rt og størrelsen var helt forkert til det, han skulle bruge det til og i det hele taget kunne han ikke bruge vores møg til noget som helst! Så siger jeg, "det er jeg ked af at høre, du kan bare returnere dem". Nej, det ville han ikke bruge tid på, han ville ikke bruge mere tid på vores hø. Så siger jeg, min kollega skal til københavn i morgen, han kan lige komme ind og hente dem? Så siger manden; det kan ikke lade sig gøre, for nu har jeg jo brugt dem?! Et andet opkald; "Ja, det er Jesper" "Ja hej, det er Nina fra Jakodan, jeg ringer fordi jeg kan se, at vi har lidt penge tilgode ved jer" "Så må du ringe om et par dage og snakke med Jesper, det er ham der står for det og han er på ferie" "Sagde du ikke lige, du hed Jesper" ".....øhh... Dut-dut-dut" Vi havde også en kunde som påstod at han ikke ville betale, da han aldrig havde bestilt varen og aldrig modtaget den. Han glemte bare, at vi havde hans bestilling på skrift, fra en mail og at han havde vist kørekort på posthuset for at få dem udleveret. |
he he .... rart med et lille grin her ovenpå et par tunge torsdags-basser....
Troede kun sådan noget skete i USA.... danm... danskere altså....
Bliv gratis medlem