Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny PC er mega langsom. Hvorfor?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ved køb af nye maskiner idag, er de typisk fyldt med software fra forskellige producenter, alt muligt skrammel som gør maskinen mere sløv.

1: Du kan gå under tilføj/fjern programmer og slet mange af disse (Pas på her )

2: Du kan tjekke om hvor mange antivirus du kører med efterhånden.

3: Fjern diverse toolbars.

4: Nu er det jo sådan man får man hvad betaler for, ifølge linket er det en udmærket maskine. Men hjælp og hente ved Aldi får man nok ikke :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Følg ovenstående... tjek endvidere om din antivirus er sat til at scanne alle online sites, det kunne være fejlen...

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Tryk CTRL ALT og DEL på samme tid. gå ind i job listen og sorter efter CPU så kan du se om der er noget som bruger alle dine kræfter.

hvis der er så luk det og find ud af om du kan undvære det program.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

mine erfaringer for få internet til at virke hurtigere

vis er trådløst internet kan min computer en gang imellem hoppe på net vis sider udenfor , derved kan de hoppen anden forbindelse måske en langsommere eller begge 2 modarbejder hinanden så slå den ene forbindelse fra , dette her jeg god erfaringer med

vis virker langsom har jeg nogle gange afinstalleret mit mobil internet og geninstalleret det igen så virker det perfekt igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Medion!! ja hvad regner du med Big Smile

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan sagtens være at din version af windows er "lidt ældre" og den derfor er ved at opdatere/downloade en hulens masser filer i baggrunden,

som den så begynder at installere når det hele er downloadet - jeg har ofte været udsat for den situation.

Det kan også være en indstilling i Avast, der gør at den tjekker Alle ting der foregår på din PC uafbrudt - det giver forsinkelser på surfing osv.

Download microsoft security essentials:

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/products/security-essentials

Den kan jeg varmt anbefale...

efter download:

afbryd netforbindelse,

afinstaller Avast

Installer MSE

genetabler netværk.

Husk at antivirus-programmer og lign. kan have flere skjulte komponenter kørende, selv efter afinstallering - specielt Norton er en bandit,

Så vær sikker på at du virkelig har afinstalleret og deaktiveret ethvert program, som du ikke ønsker at bruge....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:
Medion!! ja hvad regner du med

På et tidspunkt fik Medion virkelig meget ros, men jeg har selv kasseret en bærbar sidste år, fordi den havde haft alle de fejl, man nu kunne tænke sig: Et batteri, der ikke kunne holde strøm, en blæser, der stod og larmede, som følge deraf overophedning med fejl som "blå skærm", frys og autonome nedlukninger. Ustabil maskine og fejlmeldinger på, at Windows ikke var original osv. osv. osv.

Orkede simpelthen ikke at sende den tværs gennem landet hver gang for at få at vide, at garantien ikke dækkede, fordi..... - Så det blev den første og sidste Medion-pc, jeg har købt :-( 

Jeg kan ellers ikke klage over Aldis service. De var flinke nok til at hjælpe. Og de har også været gode til at tilbagebetale for en defekt, elektronisk del, jeg købte her for et par uger siden, men afleverede igen.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Kronart.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Remydk:
Medion!! ja hvad regner du med Big Smile

Jeg har haft en Medion pc som også blev købt i Aldi i 6 år nu, efter 4 år stod grafikkortet af og måtte udskiftes, det er det eneste "problem" som jeg har oplevet med den. Så at Medion er ringe er jeg ikke enig i.

Kronart.dk - Malerier alle har råd til

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man bruger Internet Explorer og har mange temp filer så kan det godt være årsagen.

Prøv at slette dem og se om du kan mærke forskel.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kør den her igennem fra Windows Care den er helt gratis.

Den får gode anmeldelser og kan øge ydelsen:

http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.html

Kør deepscan og gå derefter ind i toolbox og vælg Repair der kan måske være fejl på harddisken.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)