Derudover, hvor arbejder den langtsomt? Hakker den rundt, kører musen rundt i "slowmotion"? Hvis det er tilfældet, vil jeg råde dig til at returnerer den!
Ja, du har købt en computer i Aldi.. Ej, spøg til side - det kan sagtens være det antivirus program som du har installeret, men det er jo svært af vide da du ikke giver mange informationer.
Hvis hastigheden var meget bedre før installationen af dette virusprogram, så kan det sagtens være problemet og du kan "genstarte" din computer ved, at gå ind i systemgendannelse og vælge en dato før installationen af virusprogrammet og så kan du se om det hjælper på hastigheden. Ellers skal du gå til Aldi og snakke med dem!
Held og lykke! (og det var ikke ironisk ment ;) )
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Ligesom flere andre, vil jeg også gerne efterspørge lidt mere information, både om maskine og selve problemet? Er den altid langsom? Er det kun når du arbejder i tunge programmer? Er det når du bruger nettet? Jeg tvivler stærkt på at Avast skulle være problemet.