De sidste par måneder har jeg arbejdet på et nyt fritlægningssystem, der skal optimere uploadingsflowet af billeder fra Danmark til produktionen i Vietnam. Det har førhen været en mega stor logistisk udfordring for min virksomhed.
Lige nu fremgår der ikke så meget information på forsiden, men vil snart komme. Hvis der logges ind vil den generelle information dog være der. Mit fokus nu er på at teste systemet sammen med mine nuværende kunder. Men kunne godt bruge lidt feedback, og forslag til systemet.
Er så heldig at være i samarbejde med det dejlige Amino team, så er man Plus medlem venter der 15 gratis fritlægninger på en :). Blot login og i oprettelsen af jobbet skriver du dit Amino Plus navn, så vil billederne automatisk bliver fritlagt gratis. Er du ikke Plus medlem kan vi finde et rigtigt god tilbud på dine billeder.
Håber der er nogle som vil teste systemet, og komme med lidt feedback
Tak for de uploadede billeder. De registreret kan ses i fanebladet "Billedoversigt"
Har haft lidt problemer omkring upload. Det er en hurtigt og stor servere, men nogle gange bliver billederne afvist når de er over 2 MB. Her svigter de små "thumbnails" troede problemet var løst, men kigger på det igen.
Jeg følger lige op på billederne via FTP- serveren.