Jeg er i øjeblikket i gang med, at opsætte et budget for den virksomhed jeg gerne vil starte op, der skal sælge social marketing software til virksomheder som gerne vil optimere deres tilstedeværelse på tværs af de sociale medier.
Jeg ved hvordan softwaren skal være, men jeg kan selvfølgelig ikke programmere - mine kompetancer er indenfor salg, innovation og markedsføring, hvorfor jeg søger en virksomhed eller person som kan bygge denne software for mig og har brug for et prisoverslag på opgaven.
Kender I nogen som I kan stå inde for i forhold til kvalitet og kvalifikationer eller er I den virksomhed? Det er selvfølgelig meget vigtigt, at jeg ejer denne software når den er udviklet, men det tager jeg med virksomheden :)
Stil endelig spørgsmål, hvis I mangler informationer.
Mvh
Kenn
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Hvis du specificere funktionerne en smule, kan det jo være at der kommer nogle gode bud her fra Aminoerne. Ellers er du altid velkommen til at sende mig en PM, for at se om Better-Web vil være den rigtige løsning for dig.
@Patrick Tak for dit svar.. Det skal være en cloud løsning, hvor virksomheder har muligheder for at sende opdateringer ud til de forskellige sociale medier som de er på, koordinere kampagner fra, lave konkurrencer osv.
Der findes selvfølgelig konkurrenter (primært i USA) og der kan man altid få inspiration fra, hvilket gør at et prisoverslag burde være muligt. Jeg har dog også mine egne ideer til funktioner, som ikke er en del af softwaren fra USA.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Det lyder som en rigtig spændene opgave, som vi godt kan hjælpe med :)
Man kan altid give et prisoverslag, men før man kan komme med en rigtig pris skal der laves en kravspecifikation. Den skal simpelthen indeholde ALT hvad siden skal kunne, ned i mindste detalje, selv de ting du måske synes giver sig selv. Det synes jeg du skal lave, så kan du sende den til de firmaer du finder interessante og så kan de give dig et præcist tilbud og tidsramme.
Du skal være velkommen til at kontakte mig på daniel@eye4web.dk eller 31 71 47 30 hvis du har nogle spørgsmål(f.eks. til hvordan og hvad der skal være i kravspecifikationen).