Vi er endelig kommet godt i gang på vores hjemmeside, og der bliver postet en masse indlæg dagligt - hvilket er super skønt! Pt. har vi 12 bloggere i teamet, og bl.a. Danmarks næsthøjest rangerede tennisspiller nationalt og internationalt, hvilket vi er meget stolte af.
Jeg ønsker, som overskriften lyder, feedback på hjemmesiden. Hvad kan vi gøre bedre? Hvad er godt og hvad er mindre godt? Forslag til nogle udvidelser?
Hvad er det første I tænker når I ser hjemmesiden? Osv.
Håber I vil komme med noget konstruktiv kritik, samt ris & ros.
Go’ weekend, og god ferie til dem som er så heldige.
Bortset fra at jeg ikke personligt kan lide udseende, så er det nok flot for de fleste, så det skal du nok ikke tage så højtideligt.
Men jeg havde et stort "problem" da jeg var forbi. Jeg kan ikke finde rundt i hvad der er af indhold!
Skal jeg ind under hver blogger eller hvad. En form for "sitemap" så man kan se hvad der er ville nok hjælpe en hel del. Jeg gad ikke rode rundt for at se indholdet så det kan jeg ikke udtale mig om ;-)
God fornøjelse med siden og kontakt mig gerne når/hvis der kommer en form for navigering så man kan se hvad indholdet af siden er da jeg så godt vil tage en grundigere tur og lige se hvad folk har på hjertet!!
Bortset fra at jeg ikke personligt kan lide udseende, så er det nok flot for de fleste, så det skal du nok ikke tage så højtideligt.
Men jeg havde et stort "problem" da jeg var forbi. Jeg kan ikke finde rundt i hvad der er af indhold!
Skal jeg ind under hver blogger eller hvad. En form for "sitemap" så man kan se hvad der er ville nok hjælpe en hel del. Jeg gad ikke rode rundt for at se indholdet så det kan jeg ikke udtale mig om ;-)
God fornøjelse med siden og kontakt mig gerne når/hvis der kommer en form for navigering så man kan se hvad indholdet af siden er da jeg så godt vil tage en grundigere tur og lige se hvad folk har på hjertet!!
God fornøjelse med sitet!
martin rørdam
Hej Martin, tak for de fine og brugbare ord. Kan godt se at det med navigationen kan være lidt svær, samt forvirrende. Det vil jeg arbejde lidt med - tak. Følg os på Facebookher
Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---
få lavet nogle katerogier på siden lige nu er alt bare i stor række dette kan man ikke overskue, lav emmer dans , fodbold med mere
social medier en god ide med google plus og twitter på siden
titlen er meget ens alle siderne ender på samme titlen som der er på forsiden lav det mere unikt , dette kan give lidt i seo
Hej Mikael.
Til højre på hjemmesiden, er der kategorier med bloggernes navne, istedet for sportsgrene. Det kunne da godt være, at du skulle ændres til: "Fodbold", "dans", "tennis", osv.
Vi har Twitter samt. Facebook på siden.
Tak for rådene :-)
Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---
få lavet nogle katerogier på siden lige nu er alt bare i stor række dette kan man ikke overskue, lav emmer dans , fodbold med mere
social medier en god ide med google plus og twitter på siden
titlen er meget ens alle siderne ender på samme titlen som der er på forsiden lav det mere unikt , dette kan give lidt i seo
Hej Mikael.
Til højre på hjemmesiden, er der kategorier med bloggernes navne, istedet for sportsgrene. Det kunne da godt være, at du skulle ændres til: "Fodbold", "dans", "tennis", osv.
bloggens navne skal stå om jer siden og underskrift ved hvert blogindlæg, dette tror ville hjælpe en del på siden
jeg ville lave katerogier dans , fodbold , ishockey med mere , dette tror jeg ville hjælpe rigtigt meget på sidens overskuelighed
desuden vis nogle ville kigge efter bloggen navne ville det være nogle meget kendte navne bloggen navne der ville kigges efter fodboldspiller Brian laudrup og andre kendte sports idoler
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows