Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad med Amino mikro kapital

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv evt. www.kickstart.com - afhængig af behov og tidshorisont
Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 21:10

Martin Thorborg:

Carl Lorberg:

Men kan godt tænke mig at reglerne er lavet så det ikke kan lade sig gøre.

Den forstod jeg ikke helt, Hvad er det du vil "forbyde"?

Hej Martin,

Jeg tror han hentyder til at du skrev, at lovene ville gøre det svært at opstarte mikrofinansiering.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:13

Nu snakkede vi jo i chatten om det, så måske ikke så meget nyt herfra.

Men din egen vurdering af virksomheden virker -for mig- urealistisk, med de informationer jeg fik. Du mener selv at virksomheden på tre uger er steget til en værdi på det tredobbelte i forhold til din egen investering. Og at du kan indenfor meget kort tid, kan mange fordoble værdien af dit firma.

Det KAN jo være derfor, at de du har skrevet til, ikke er interesseret i at investere? For dit eget estimat lyder meget lovende. Det kan også være som Carsten skriver, fordi emnet ligger udenfor deres interesse.

Men held og lykke med projektet, det lyder i hvert fald spændende. 

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 21:31

Mark:

Nu snakkede vi jo i chatten om det, så måske ikke så meget nyt herfra.

Men din egen vurdering af virksomheden virker -for mig- urealistisk, med de informationer jeg fik. Du mener selv at virksomheden på tre uger er steget til en værdi på det tredobbelte i forhold til din egen investering. Og at du kan indenfor meget kort tid, kan mange fordoble værdien af dit firma.

Det KAN jo være derfor, at de du har skrevet til, ikke er interesseret i at investere? For dit eget estimat lyder meget lovende. Det kan også være som Carsten skriver, fordi emnet ligger udenfor deres interesse.

Men held og lykke med projektet, det lyder i hvert fald spændende. 

Desværre ved jeg ikke hvordan man værdi fastsætter et nyt firma, men tvivler på at ret mange firmaer, som er starte op fra 0, sender for 40.000 kroner i faktura til 6 forskellige kunder, på 23 dage.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Fuglebjerg
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 23
Fra  DUC ApS Skrevet kl. 21:39

Hej Carl.

Kan godt forstå dit problem, for er selv på amino kapital og har fået ingen henvendelser! Men kan ikke helt se gennem de svar som de andre har givet dig. Men for mig ser det lidt ud som om at der er nogle som lever i en boble og ikke i virkeligheden.

Jeg lavede også en annonce for skulle bruge kapital her og nu, og nej det var ikke til drift men til nye kunder og arbejedspladser. Men har også ændret den grundet tingene ser anderledes ud nu.

Og Martin hvorfor skal investorer bruge 2 - 3 mdr. til et svar? For nu er jeg desværre ikke pengemand, så jeg forstår ikke helt tidsproblematikken.

Gode hilsner

Dennis.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:43

DUC ApS:
Og Martin hvorfor skal investorer bruge 2 - 3 mdr. til et svar?

Dennis@ Martin skriver 3-4 måneder for at lukke en aftale... ikke svare din kontakt.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 21:49

Boysen:

DUC ApS:
Og Martin hvorfor skal investorer bruge 2 - 3 mdr. til et svar?

Dennis@ Martin skriver 3-4 måneder for at lukke en aftale... ikke svare din kontakt.

Nu er det ikke Martins skyld at folk holder på pengene. Men hvis jeg skal vente i 3-4 måneder på at en investor skal tage stilling, så kan jeg næste forstille mig, hvordan samarbejdet bliver.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Fuglebjerg
Tilmeldt 20. Sep 12
Fra  DUC ApS Skrevet kl. 21:53

Jo Jo Boysen, nu tror jeg at den kom ind. Tak for det, men nu er det desværre ikke alle som kan vente pådet. Og  det kunne jeg heller ikke har tabt en kunde grundet ventetid.

Gode hilsner

Dennis.

Fra Fuglebjerg
Tilmeldt 20. Sep 12
Fra  DUC ApS Skrevet kl. 22:06

Hej Carl.

Nej det er rigtigt at det ikke er Martins skyld, men han tjener penge på det. Men det var måske et ting man skulle oplyse om, så folk som os ikke bare hopper i med begge ben og tror at der rent faktisk er nogle som gerne vil hjælpe, uden at de skal bruge god tid til en afgørelse herom.

Og ja Carl kan også godt sætte mig ind i tankegangen om hvordan et samarbejde ville blive fremadrettede, hvis man har ventet i 3 - 4 mdr.

Gode hilsner

Dennis.

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 22:24

Jeg synes helt klart det er et emne der burde tages op!

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)