Når jeg nu skriver det så er det også for at fortælle at google snart igen ser på jeres sider med Pagerank øjnene så få lavet en god gang stærke backlinks og linkbuilding til alle jeres sider, så i forbedre jeres nuværende pagerank.
Det er ca d. 2-5 nov så i kan stadig nå nogle forbedringer på jeres sider.
I kan se hvilke sider der er dofollow links på ved at aktivere sidens funktion når i bruger firefox - det er i menuen "funktioner" og derefter knappen "NoDOFollow" så kan i se om de sider i deltager på har dofollow eller Nofollow links.
God jagt efter gode sider. og husk skriv nogle gode svar hvis det er på blogindlæg det gavner også siderne.
Når jeg nu skriver det så er det også for at fortælle at google snart igen ser på jeres sider med Pagerank øjnene så få lavet en god gang stærke backlinks og linkbuilding til alle jeres sider, så i forbedre jeres nuværende pagerank.
Jeg vil mene det er et lidt hult råd du kommer med her :-)
Jeg kan ikke se hvordan det gavner dig med en højere toolbar pagerank, i forhold til øgede placeringer i søgeresultaterne med et direkte afkast?
TomN:
I kan se hvilke sider der er dofollow links på ved at aktivere sidens funktion når i bruger firefox - det er i menuen "funktioner" og derefter knappen "NoDOFollow" så kan i se om de sider i deltager på har dofollow eller Nofollow links.
Nej det kan man ikke bare.
Det kræver at man har installeret en udvidelse til browseren, der giver funktionaliteten som f.eks. "SEOquake"
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
bare ved jævnligt bloggen egen side lave aktive noget hver dag , kommer man langt faktiske længere nu end før da google ikke ser så godt på man køber links
Der findes en fin lille extension til både firefox og chrome - SEO site tools. Den kan bla. vise hvilke links der har nofollow, på de hjemmesider man besøger.
De Blå mænd er leverandører af vvs i København for private og erhverv.