Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

når jeg tilgår min side lige nu stripdanmark viser den fejl ved dataforbindelse

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er denne her gang ramt lidt hårdt af en hacker går jeg ud fra , jeg havde ellers lavet en nærmeste umulig kode på min side www.stripdanmark.dk

jeg får denne her besked når ved at  til går firefox = Fejl ved etablering af databaseforbindelse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:57

stripdanmark.dk er oppe igen men mail er stadigvæk nede , er det mon nogle hacker der er efter deres server

dog super service 5 minutter efter skrev var siden oppe igen , dette er rigtigt godt klaret af meebox.net

er andre end mig ramt  ?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1757
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:00

Det kunne jo også tænkes at problemet ikke er en hacker, men et problem ved meebox.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:54

Jonas Jørgensen:

Det kunne jo også tænkes at problemet ikke er en hacker, men et problem ved meebox.

fik nu af vide deres server var fyldt op , men de løste problemet rimeligt hurtigt , men forstår de har nye server flere på vej , det må de meget gerne snart få, de skriver dog der er godt styr på det nu

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:57

DVS det ikke havde noget med en hacker at gøre og det var meget ringe service fra Meebox. (kapacitets problemer)

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:05

Jonas Jørgensen:

DVS det ikke havde noget med en hacker at gøre og det var meget ringe service fra Meebox. (kapacitets problemer)

de løste problemet meget hurtigt og var oppe efter 5 minutter igen efter jeg skrev til mail fungere igen lidt senere

De skriver der er flere server på vej og jeg tror på dem , for de har hele tiden leveret en meget høj service

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:13

Synes du det er god service ?

At du selv skal kontakte dem, når sitet ikke kører og de forklarer at de har kapacitetsproblemer ?

Så er det godt nok ikke synderligt høje krav du har til din host må man sige.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:22

Jonas Jørgensen:

Synes du det er god service ?

At du selv skal kontakte dem, når sitet ikke kører og de forklarer at de har kapacitetsproblemer ?

Så er det godt nok ikke synderligt høje krav du har til din host må man sige.

prisen og kvalitet er bedre end et par steder lagt før, jeg betaler jo ikke flere 1000 kroner om måneden lige nu

dandomain skulle have egen server større webhotel høj pris - deres største webhotel ikke plads til udvidelser

wannefind høje priser udvidelser dyrt

gigahost.dk pris god men af til problemer for flere år siden , måske er de løst nu vides ikke

meebox.net god pris høj service, de ting der trækker ned lige nu siger de arbejder på , så jeg flytter ikke over på noget jeg ikke kan betale ,

man skal jo have pengene vis skal betale , de er det bedste til prisen

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 17:58

Hej Mikael, må jeg spørge dig hvilket af deres hoteller der var tale om?

Jeg overvejer nemlig selv at flytte dertil og overvejer om jeg skal købe deres Webhotel 3 eller Prohotel 2.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

T-Nielsen:

Hej Mikael, må jeg spørge dig hvilket af deres hoteller der var tale om?

Jeg overvejer nemlig selv at flytte dertil og overvejer om jeg skal købe deres Webhotel 3 eller Prohotel 2.

det er pro 1 webhotel , man vælger efter hvor meget trafik og brug for plads man har og de lukker ikke bare vis overskrider men jeg har heller overskredet

over suport skrev flere på vej server , dette er også godt da de har vokset hurtigere end beregnet , kan jeg huske de skrev i bloggen , men jeg må erkende det er det bedste webhotel jeg har haft til prisen med stripdanmark.dk jeg har dog ikke prøvet alt med  denne side så ved ikke om nogle andre steder er bedre

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)