Det kunne jo også tænkes at problemet ikke er en hacker, men et problem ved meebox.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Det kunne jo også tænkes at problemet ikke er en hacker, men et problem ved meebox.
fik nu af vide deres server var fyldt op , men de løste problemet rimeligt hurtigt , men forstår de har nye server flere på vej , det må de meget gerne snart få, de skriver dog der er godt styr på det nu
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
DVS det ikke havde noget med en hacker at gøre og det var meget ringe service fra Meebox. (kapacitets problemer)
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
At du selv skal kontakte dem, når sitet ikke kører og de forklarer at de har kapacitetsproblemer ?
Så er det godt nok ikke synderligt høje krav du har til din host må man sige.
Hej Mikael, må jeg spørge dig hvilket af deres hoteller der var tale om?
Jeg overvejer nemlig selv at flytte dertil og overvejer om jeg skal købe deres Webhotel 3 eller Prohotel 2.
det er pro 1 webhotel , man vælger efter hvor meget trafik og brug for plads man har og de lukker ikke bare vis overskrider men jeg har heller overskredet
over suport skrev flere på vej server , dette er også godt da de har vokset hurtigere end beregnet , kan jeg huske de skrev i bloggen , men jeg må erkende det er det bedste webhotel jeg har haft til prisen med stripdanmark.dk jeg har dog ikke prøvet alt med denne side så ved ikke om nogle andre steder er bedre
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows