Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Elbogen.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

Jeg har før vist min side www.elbogen.dk her og nu gør jeg det så igen. Denne gang søger jeg bare feedback på siden, med forslag til forbedring osv. Siden er vel 3 måneder gammel nu og laver den i min fritid hvilket jeg ikke har speciel meget af, men når jeg har tid skriver jeg som en i helved på siden.

Grunden bag siden

Jeg har valgt at lave denne side, af flere grunde.

Selvfølgelig håber jeg da på at kunne tjene en lille skilling på den uden dog at blive rig, lige nu er mine udgifter ihvertfald dækket uden faktisk der er særlig meget indhold på siden enndnu (ca 17 sider)

Jeg har en interresse inden for alt det der el halløj og er sådan en type der gerne vil have det hele med derfor kan jeg finde på at læes om hvordan man udregner bestemte ting, det har jeg så skrevet ned og udgivet på siden (Lidt nørd er man vel altid)

Siden er også oprettet fordi jeg synes det er svært at finde relevant infomation til elektriker udannelse, hvis man sidder hjemme en weekend og laver nogler opgave og ikke lige har fået en bog med hjem hvor det rent faktisk står, eller man ikke forstår det der står på siden.

Siden er lavet i wordpress, dette gjorde jeg efter en anbefalede med det så jeg kunne bruge mere tid på tekst end på alt det kodning, det valgte jeg så og er faktisk ekstrem tilfreds med det. Siden er dog langt fra færdig, regner sådan set aldrig med den bliver færdig da der altid vil komme nyt, og jeg nok altid vil finde noget at skrive om, så helt færdig bliver den aldrig.

Tilbage til det jeg sådan set gerne ville vide og derfor oprettede dette indlæg, hvad synes i om siden, som den er nu, er der noget jeg skal ændre, noget man bør gøre anderledes for både bruger venligheden, for min egen skyld osv.

Ting jeg selv ved der er lidt galt endnu er:
Stavefejl, jeg er ikke verdens bedste til stavefejl, men får en til at læse det igennem og rette fejl mm. sener

Menuerne er måske ikke helt optimal endnu. De er lavet ud fra der hele tiden kommer flere siden lige inden for disse kategorier, derfor er der også alle de fold ud menuer.

Jeg håber på lidt feedback og ideer til hvordan siden muligvis kan forbedres, så den kan blive endnu bedre for alle der besøger den.

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra København
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:38

Synes det virker rigtig fornuftigt. Det er dog ret vigtigt, som du også selv nævner, at du får en til at læse siden igennem for stavefejl - der er en del på hele siden.

Jeg kender en der har fået ganske meget ud af en lign. side i en anden branche.

Overvej at tage ud til nogle af uddannelsesinstitutionerne og få dem til at bruge siden, evt. få feedback fra lærere og elever. Kunne de bruge siden? Hvad manglede de?

Får du trafik nok fra denne specifikke branche, vil det også være lettere at skrabe lidt penge ind via reklamer og/eller affiliate links.

Partner i www.telemetric.dk. Call-Tracking at Telemetric connects your online advertising with incoming calls to your company. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 13:42

Jeg skal selv på skole igen om 9 måneder, der satser jeg på at ha nok relevant indhold til at kunne give den et forsøg hos lærerne der og håbe på de vil bruge den til eleverne sener.

Men tak for din tilbage meldning

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:02

i alt synes jeg en rigtig flot blogs du har fået lavet her nem og overskuelig at finde rundt i

social medie der ville jeg også sætte twitter på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 23:49

Mikael christiansen:

i alt synes jeg en rigtig flot blogs du har fået lavet her nem og overskuelig at finde rundt i

social medie der ville jeg også sætte twitter på siden

Twitter vil selvfølgelig komme på, har bare ikke brugt så meget tid på det punkt siden den da jeg oprettede wordpress på siden, men kigger på det med det samme

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 16:27

ekstra bemærkning

Siden jeg kom i top på en række søgeord som er væsenlig for siden er besøgstalet steget med 100% :)

Fra Berlin
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  TriathlonPeople.de Skrevet kl. 17:27

Hej Claus

Jeg synes det er en fin hjemmeside som er let tilgængelig, samtidig med at det faktisk er en ret go ide "bare" at dele drt du ved noget og lærer.

Da jeg selv står på vippen til at lave noget lignende, wordpress, affilialte osv.

Det er her mit basale spørgsmål kommer ind, som jeg håber du vil hjælpe mig videre med.

Nu hvor du/i alle har en hjemmeside som fu tjener lidt på, er siden så opgivet som virksomhed, eller hvordan fungerer det helt basalt, når man har en indkomst gennem egen hjemmeside? ( skat,moms osv)

Håber du / i ,kan og vil dele din erffaring med mig?!

Hilsen jacob

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 17:44

Jeg er ikke helt inde i det område endnu. Det er som sagt min første hjemmeside jeg arbejder med og et forsøg jeg har givet et år og lidt mere for at se hvad der sker. (Lige nu ser det meget positiv ud).

Jacob Friedrichsen:
Nu hvor du/i alle har en hjemmeside som fu tjener lidt på, er siden så opgivet som virksomhed, eller hvordan fungerer det helt basalt, når man har en indkomst gennem egen hjemmeside? ( skat,moms osv)

Jeg har ikke opgivet det som en virksomhed, og er hellere ikke helt med på hvordan jeg opgiver det endnu, men tror det er en anden inkomst som skal opgiver i selvangivelsen, samtidlig vil jeg mene man skal trække udgifter. Jeg ved dog ikke om jeg kan trække hjemmesiden udgifter fra indkomsten og derved kun óverskuden der skal opgives, men det vil da lyde mærkelig andet.

Dog hvis du kommer over 50.000 kr årlig vil jeg mene du skal moms registeres.

Hvis andre lige vil rette mig og komme med det rigtige svar vil jeg selv være glad også.

Hilsen Claus

Fra Husum
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:23

Hej. Vældig fin side, dog er der, som andre også påpeger, en del stavefejl.

Jeg er selv uddannet elektriker, men laver noget andet nu. (jeg fik bronze-medaljen til min svendeprøve som elektriker :-) ). Siden ser rigtig fornuftig ud, men vi kan vel hurtigt blive enige om, at der "mangler" en hulens masse endnu.

Min umiddelbare tanke er, at der nok skal en del mere på hjemmesiden, før man som elektriker under uddannelse kan bruge den. Er målgruppen folk under uddannelse som elektrikere, eller er det til alle andre?

Jeg ved hvor meget stof der er omkring teorien, og jeg tror at det bliver en lidt stor mundfuld, men overhovedet ikke umuligt. :-) Tricket er vel at forkorte de forskellige teorier så pædagogisk og let-forståeligt som muligt.

Jeg har selv gang i lidt forskelligt for tiden, samtidigt med at jeg går med tanker om at blive iværksætter, MEN jeg har ladet mig fortælle, at jeg er lærenem, bogligt klog og rimelig pædagogisk. Så hvis du får brug for en hånd, kan det sagtens være at jeg kan hjælpe til med et eller andet - gratis. :-) PM eller e-mail mig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 18:51

jangeisler:

Hej. Vældig fin side, dog er der, som andre også påpeger, en del stavefejl.

Jeg er selv uddannet elektriker, men laver noget andet nu. (jeg fik bronze-medaljen til min svendeprøve som elektriker :-) ). Siden ser rigtig fornuftig ud, men vi kan vel hurtigt blive enige om, at der "mangler" en hulens masse endnu.

Min umiddelbare tanke er, at der nok skal en del mere på hjemmesiden, før man som elektriker under uddannelse kan bruge den. Er målgruppen folk under uddannelse som elektrikere, eller er det til alle andre?

Jeg ved hvor meget stof der er omkring teorien, og jeg tror at det bliver en lidt stor mundfuld, men overhovedet ikke umuligt. :-) Tricket er vel at forkorte de forskellige teorier så pædagogisk og let-forståeligt som muligt.

Jeg har selv gang i lidt forskelligt for tiden, samtidigt med at jeg går med tanker om at blive iværksætter, MEN jeg har ladet mig fortælle, at jeg er lærenem, bogligt klog og rimelig pædagogisk. Så hvis du får brug for en hånd, kan det sagtens være at jeg kan hjælpe til med et eller andet - gratis. :-) PM eller e-mail mig.

Der mangler rigtig meget endnu.

Siden formål er til elektriker i udannelse, men gør da ikke noget elektriker eller andre interreseret vil bruge det som en opslags side.

Jeg er stadigvæk i udannelse og har 1 år igen, Jeg har gået igennem de første 4 forløb (Grundforløb, H1, H2 og H3) med en snit omkring de 11.

Grunden til dette snit er nok jeg er rimlig nørdet lige inden for alt det elektriske og mekaniske, elsker at lege med noget og få det til at virke.

Jeg lavede siden fordi jeg gerne vil udforske dette område og samtidlig er det kun bonus for min udannelse idet jeg for rigtig meget gennemgåët flere gange og jeg ved ikke hvor mange gange jeg har slået op i SB6 allerede nu for at sikre mig jeg ikke fyrer en løgn af7

Jeg bruger rimlig mange timer om ugen på at lave nyt stof til siden og ja den er langt fra færdig, og det bliver den nok aldrig.

Ang dit tilbud til hjælp kunne det da lyde interresant, men lige nu skal jeg lige have styr på mit eget stuf jeg har som lige skal skrives ned på computeren og smider op så jeg lige har styr over hvad der egentlig mangler.

Jeg takker for din tilbage meldning

Claus Hansen

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)