Hej Amino.dk
Jeg har før vist min side www.elbogen.dk her og nu gør jeg det så igen. Denne gang søger jeg bare feedback på siden, med forslag til forbedring osv. Siden er vel 3 måneder gammel nu og laver den i min fritid hvilket jeg ikke har speciel meget af, men når jeg har tid skriver jeg som en i helved på siden. Grunden bag siden Jeg har valgt at lave denne side, af flere grunde. Selvfølgelig håber jeg da på at kunne tjene en lille skilling på den uden dog at blive rig, lige nu er mine udgifter ihvertfald dækket uden faktisk der er særlig meget indhold på siden enndnu (ca 17 sider) Jeg har en interresse inden for alt det der el halløj og er sådan en type der gerne vil have det hele med derfor kan jeg finde på at læes om hvordan man udregner bestemte ting, det har jeg så skrevet ned og udgivet på siden (Lidt nørd er man vel altid) Siden er også oprettet fordi jeg synes det er svært at finde relevant infomation til elektriker udannelse, hvis man sidder hjemme en weekend og laver nogler opgave og ikke lige har fået en bog med hjem hvor det rent faktisk står, eller man ikke forstår det der står på siden.
Siden er lavet i wordpress, dette gjorde jeg efter en anbefalede med det så jeg kunne bruge mere tid på tekst end på alt det kodning, det valgte jeg så og er faktisk ekstrem tilfreds med det. Siden er dog langt fra færdig, regner sådan set aldrig med den bliver færdig da der altid vil komme nyt, og jeg nok altid vil finde noget at skrive om, så helt færdig bliver den aldrig. Tilbage til det jeg sådan set gerne ville vide og derfor oprettede dette indlæg, hvad synes i om siden, som den er nu, er der noget jeg skal ændre, noget man bør gøre anderledes for både bruger venligheden, for min egen skyld osv. Ting jeg selv ved der er lidt galt endnu er: Menuerne er måske ikke helt optimal endnu. De er lavet ud fra der hele tiden kommer flere siden lige inden for disse kategorier, derfor er der også alle de fold ud menuer. Jeg håber på lidt feedback og ideer til hvordan siden muligvis kan forbedres, så den kan blive endnu bedre for alle der besøger den. |
Synes det virker rigtig fornuftigt. Det er dog ret vigtigt, som du også selv nævner, at du får en til at læse siden igennem for stavefejl - der er en del på hele siden.
Jeg kender en der har fået ganske meget ud af en lign. side i en anden branche.
Overvej at tage ud til nogle af uddannelsesinstitutionerne og få dem til at bruge siden, evt. få feedback fra lærere og elever. Kunne de bruge siden? Hvad manglede de?
Får du trafik nok fra denne specifikke branche, vil det også være lettere at skrabe lidt penge ind via reklamer og/eller affiliate links.