Du skal gå ind og konfigurere sidetitler og meta descriptions via dit seo-plugin - Bum, case closed.
Mht. link diskussionen her i tråden - Links er godt, det har de altid været. MEN SEO er altså cirka en milliard ekstra ting udover links.... Inden du begynder at linkbuilde skal du have styr på din onsite seo, hvilket i det her tilfælde sagen drejer sig om.
Én ting af gangen.
Først onsite optimering, derefter offsite...
super endelige en der er enig , med mig som jeg skrev skulle han første rettet siden , sidenhen skulle han arbejde med siden links med mere
at jeg gav ret det første skulle rettes on site , sidenhen det andet forvirret mig dog meget men måske var vi begge for trætte i går aftes
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du skal gå ind og konfigurere sidetitler og meta descriptions via dit seo-plugin - Bum, case closed.
Det var jo det jeg skrev i begyndelsen.
-om man linkbuilder, pinger eller står på hovedet bagefter, har jo intet men mandens oprindelige spørgsmål at gøre.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Det var jo det jeg skrev i begyndelsen.
-om man linkbuilder, pinger eller står på hovedet bagefter, har jo intet men mandens oprindelige spørgsmål at gøre.
endelige kunne vi blive enig , men det har vi måske også været hele vejen igennem .
mit var kun hvad skulle gøre bagefter , men jeg tror dog også du mener det var korrekt det du skrev , da jeg gav dig ret derfor blev jeg også forvirret
Mht. link diskussionen her i tråden - Links er godt, det har de altid været. MEN SEO er altså cirka en milliard ekstra ting udover links.... Inden du begynder at linkbuilde skal du have styr på din onsite seo, hvilket i det her tilfælde sagen drejer sig om.
Én ting af gangen.
Først onsite optimering, derefter offsite...
enig med dig , i hvert fald , man skal altid første få orden på egen side
Jeg har været inde og ændre mine titles og descriptions og derfor tror jeg at Mikael har ret
Dejligt at høre, at du trods vores interne stridigheder, har fået løst problemet.
Du behøver ikke links til siderne, for at få dem indexeret, du kan bare pinge dem med f.eks pingler.com
Indsendelse af nyt sitemap i google webmaster tools, er også en mulighed - eller anmodning om indexering (10 pr. måned).
Grunden til jeg rettede Mikael, var fordi hans svar fejlagtigt kunne opfattes som om, at du ikke skulle ændre description, men bare lave links til dine sider - det var sådan han skrev det - at han så mente noget andet, ja det var der jo ingen der kunne gætte.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Jeg har været inde og ændre mine titles og descriptions og derfor tror jeg at Mikael har ret
Dejligt at høre, at du trods vores interne stridigheder, har fået løst problemet.
Du behøver ikke links til siderne, for at få dem indexeret, du kan bare pinge dem med f.eks pingler.com
Indsendelse af nyt sitemap i google webmaster tools, er også en mulighed - eller anmodning om indexering (10 pr. måned).
Grunden til jeg rettede Mikael, var fordi hans svar fejlagtigt kunne opfattes som om, at du ikke skulle ændre description, men bare lave links til dine sider - det var sådan han skrev det - at han så mente noget andet, ja det var der jo ingen der kunne gætte.
1 jeg gav dig ret at , mit svar ikke var helt korrekt men men jeg sagde dog at man ikke kommer uden om links vis siden skulle hurtigt op igen, du kunne jo godt gætte når man skriver man giver dig ret , betyder det man giver dig ret og ikke det omvendt men nok om det , jeg holder på han først skal lave det du skrev og så kan du være uenig eller enig , men jeg forstod dog ikke en pind hvorfor uenig med en der giver en anden ret
ping tjenester er det samme som links siden gennemses det ser jeg tit som lav kvalitets links
stærke links amino.dk bt.dk andre nyheds tjenester giver meget mere
da det er en blogs findes massevis steder du kan tilmelde din side med rss - feed steder derved besøges din side mere tilmelde denne her underside http://www.fleatreatmenthq.com/feed/
søge på google tilmeld rss og feed og add feed og rss men denne her side har også massevis rss og feed steder du kan tilmelde din side http://www.worldnews.dk/rss-kataloger.html