Nogen der ved hvordan jeg kan få vist veje angivet med f.eks. rødt på Google Maps eller OpenStreetMap udfra en liste jeg har lavet. Er det muligt at få vist et kort på sin hjemmeside med de angivne veje ?
Jeg har brug for visualiseringen af vejene, sådan at de fremgår tydeligt af kortet.
Men ja, OpenStreetmaps er mega cool og jeg glæder mig som et lille barn til at vi kan generere afstandsmatricer uden at betaler spidsen af en jetjager for det, wooohooo.
Er desværre ikke programmør, så aner ikke hvorledes og hvordan. Jeg vil bare gerne kunne tage min liste af vejnavne og smide ind i et eller andet system, som så viser vejene afmærket med rødt (de er normalt gule/grå) på et kort (Om det er Google Maps, Bing eller OpenStreetMaps er lige meget), så jeg visuelt kan se området, f.eks. om vejene "hænger" sammen eller er spredt ud over et område. Kortet vil jeg så gerne også kunne vise på en hjemmeside.
Den første del kan jeg lave manuelt på et papirkort, men det bliver lidt kedeligt at skulle scanne det ind og vise på hjemmesiden. Så mangler muligheden med at zoome ind/ud på kortet også.....