Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kildevand på glasflaske med indgraveret logo

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,
Jeg overvejer at tilføje et VIP produkt til sortimentet. Det skal være kildevand i glasflaske med indgraveret logo. Hvor meget vil i betale for en liter kildevand på flaske med jeres eget logo indgraveret? ... og er der kunder til et sådan produkt? Det skal lige siges at minimumsbestillingen bliver omkring 50 stk.

Mvh. Allan

Mvh. Allan

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:01
Hej Allan,

Hvis det kun kan fås i en liters flasker ville det ikke være interessant for os. Men kunne det fås i de alm. kildevands-størrelser kunne det være interessant, selvfølgelig mod at vi aftager en del flere flasker, f.eks. 1.200 flasker af gangen.

Men prisen - umiddelbart ville jeg kun betale marginalt mindre for en indgravering i forhold til en trykt etikette - og spørgsmålet er jo, om modtageren nogensinde opdager indgraveringen inden indholder er drukket og emballagen smidt væk?
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 23:29
1 liter kan muligvis virker lidt stor, og prisen syntes jeg i skal sætte ud fra jeres omkostninger - det skal aldrig være op til kunden. Men var det ½liters flasker, med indgraveret _synligt_ logo kunne jeg meget vel være klar - da jeg efterhånden syntes de almindelige logo-kildevand er lidt overeksponerede.

En realistisk pris, set med mine øjne, ville nok ca. være det dobbelt af det i tager for dem i alm. plastflaske med logo.

// Jesper Skov

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:33
Jesper Skov: En realistisk pris, set med mine øjne, ville nok ca. være det dobbelt af det i tager for dem i alm. plastflaske med logo.

Det ville så i mine øjne være en absolut urealistisk pris, men sådan har vi selvfølgelig forskellige syn på tingene. Jeg ser bare ikke reklameeffekten i en graveret engangsflaske som dobbelt så stor som en med etiket på...
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 23:37
Dato: 04-07-2007 23:33:20
Forfatter: Kim Gam-Jensen [tropefisk.dk]
Jesper Skov: En realistisk pris, set med mine øjne, ville nok ca. være det dobbelt af det i tager for dem i alm. plastflaske med logo.

Det ville så i mine øjne være en absolut urealistisk pris, men sådan har vi selvfølgelig forskellige syn på tingene. Jeg ser bare ikke reklameeffekten i en graveret engangsflaske som dobbelt så stor som en med etiket på...

Okay, set med de briller på, kunne en alm. plastflaske måske være bedre. Men husk på at her nok er tale om en mere eksklusiv løsning, og det jeg lige havde i tankerne var en lidt finere løsning til en restaurant/café - som måske ikke genbruges, men som giver en anden følelse og stemning.

// Jesper Skov

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 17:48
Tak for Jeres svar – jeg arbejder videre med konceptet.
Målgruppen for denne flaske skulle helt klart være de mere eksklusive restauranter og caféer, revisions- og advokatkontorer, firmaer / butikker der ønsker at signalere kvalitet, Bilforhandlere (de lidt mere eksklusive) m.m.
Mvh. Allan

Mvh. Allan

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 17:55
Hey Allan,

Jeg har sendt dig en lille mail med et godt tilbud :)

Mvh Mørch

Mørch

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 17:58
Med hensyn til VIP flaskerne, så er det da klart noget som kan sælges, det er der ingen tvivl om. Hvis man er til møder hos store virksomheder og snakker med de seriøse folk, er der ikke grænser for hvad de har af liebhaveri.

Var inde og snakke med en angående et koncept jeg skulle sælge, de havde sådan nogle cylender formede vand flasker med smeltevand fra de norske fjelde eller noget i den dur. Der var deres logo i vandflasken, det så jævnt lækkert ud.

Mvh

Mørch

Mørch

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)