Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(Søges) Partner til opstart af tøjmærke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!!

Jeg søger en frisk partner, der er klar på at lave virksomhed med salg af eget tøjmærke.

Jeg har selv undersøgt med udgifter, indtægter og muligheden for at komme i fysiske samt online butikker landet rundt.

Det der skal ske i følge mit hoved:
Der skal startes helt nyt brand
Laves design og logo til tøjet samt brandet.
Fundet leverandører i f.eks. tyrkiet (høj kvalitet, billigt osv)
På sigt skal vores egen webshop op og kører, design, pbs osv. 

Til dagligt bor jeg i Hjørring, Nordjylland. Hvor jeg studere HHX økonomi. Det er ikke et krav at du kommer fra nordjylland, da det hele kan styres online, bortset fra kontakt med de forskellige fysiskebutikker, men det finder vi ud af.

Mine krav til dig er helst god erfaring inden for iværksætteri, klar på at tage fat i projektet, bruge timer på det, og virkeligt yde noget for den her shop og sidst men ikke mindst have fagligederne i orden hvad angår alt om opsætning af hjemmeside, da jeg er heeeeeelt lost i det område.. ER DET DIG? :)

Det ville være et kæmpe plus, hvis du er god til at lave design/logo til trøjer, eller kender nogle som kan.

men kontakt mig her på amino eller simonjohst@hotmail.com :)

Håber at hører fra nogen!

Ps. kapitalet er i orden. 

Med venlig hilsen Simon Johst

Tilmeldt 22. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:03

Hej Simon,

Jeg ville også lige høre dig om nogle basale ting, som hvor meget regner du med at investere i projektet - sågar hvad er dit formål med projektet? Hvad kan du bidrage med i selve projektet? 

Jeg har gået med lignende tanker, men jeg har meget at se til, så har ikke rigtig gjort mere ud af dette andet end at tænke på det. 

Jeg er selv oprindeligt fra Tyrkiet, og er født og opvokset i Danmark. Til dagligt er jeg studerende og er igang med en afsluttende bachelor i Almenerhvervsøkonomi. Desuden arbejder i IKEA på deltid. 

Hvis du kunne tænke dig at udveksle ideer, så kunne vi lige tag en snak om det over pb. 

Mvh. S.K. 

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 21:18

Jeg kontakter dig i løbet af de næste par dage, så kan vi tage en snak over mail mobil.

- Simon Johst 

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 11:46

Min computer fungere ikke helt optimalt, kan du skrive en mail til mig i stedet?

Simonjohst@hotmail.com

- Simon johst 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)