Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

angående pension

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hej da jeg gerne vil starte et web-shop op så kommer mit spørgsmål med kan man få en stor web-shop med tiden så man kan begynde at kun arbejde med den?? plus få løn til sig selv måske ansætte en og give pension til sig selv plus ansat??? håber i kan hjælpe med det

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 18:26

Det kommer jo helt an på hvor meget du tjener på varerne. Hvis du fx kun tjener 10% og sælger for 1 million så er der ikke råd til det.

Relativt nemt regnestykke.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 18:40

jamen min plan er jo self at starte stille og roligt meget stille og roligt ved siden af andet arbejde og så begynde at udvide jo mere og mere det går frem ad :) bare mere med at min plan er jo self jeg skal kunne leve af det til sidst så jeg fri for arbejde ved siden af men skal jo osse tænke på pension dog tænker jeg bare at jeg kender en som tjener rimelig godt på sin ejen forretning. så men han tjener jo osse godt og har næsten nød til at ansætte en fordi han har fået så travlt og han har jo en konto ved siden af hvor han for løn men stadig overskud i forretningen???

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 08:38

Ja, det vigtigste i denne debat er om du har nok salg. Uden salg så kommer der ikke overskud for man kan ikke tjene penge ved at spare på omkostningerne.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)