Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ULØNNET Mentor søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg er en kvinde med Kinesisk baggrund fra Roskilde kommune og er på iværksætterkursus hos Alecto.  Jeg taler både dansk, engelsk og kinesisk. Jeg er lige ved at starte to virksomheder. Den ene er en webbutik, der sælger erotisk lingerie. Den anden er et consulting firma, der tilbyder services til de små og mellemstor virksomheder (måske også privaet), der gerne vil etablere forretnings forbindelse til Kina.

Jeg vil gerne spørge jer om der er nogle der vil være min mentor for at udvikle de to idéer? Mentoren er ULØNNET.

Hvis du vil være min mentor, vil jeg skrive til dig en gang i mellem om de ting jeg ikke selv kender til eller mangler viden om, eller de ting jeg bruger for noget ekstern vurdering.  Jeg ringer kun til dig hvis vi har aftalt det i forvejen.  

Spørgsmål kunne være:

Virksomhedernes form: Er det fordelagtig til at oprette en Holding virksomhed først, og bagefter investere i de 2 virksomheder?  Eller ApS?

Varelager: hvor mange til at starte med, osv.

Selv om det er ulønnet, betyder ikke at du ikke få noget ud af det. Du kan fx få VIP rabat fra min webbutik og du få masse information om Kina, hvis du er interesseret i det.  

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mvh, Anne

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:17

Hej Anne,

Du skal være velkommen til, at tage kontakt til mig. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 22:02

Hej Jocob,

Det er så sødt af dig at du gerne vil hjælpe. Jeg kontakt måske dig, efter min webbutik er op at køre. jeg tænker på at massage og lingerie kan godt promovere sammen på nogen måde.

Tak igen og vi ses omkring på Amino. ;-)

Mvh, Anne Z.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 12:12

Kære alle,

Tusind tak for de mange svar jeg fik, også tak fordi du kig forbi.

Nu har jeg sagt ja tak til 2 mentorer. Den ene har stor erfaring indenfor coaching/communication og netværking; Den anden har ekspertise i regnskab og økonomi. Jeg er meget meget taknemmelig for sådanne venlighed.

Jeg leder stadig efter nogen der har erfaring i netbutik/lagerstyring og nogen er god til udviklingsstrategi.

Tak igen og god weekend til alle,

Anne Z.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 16:56
Hej Jacob,

Jeg må erkende at jeg har lavet en stor fejl om dig og sagt nej tak til din hjælp.

I begyndelse tænkte jeg på at du bare er en unge fyre der i massage branche. Efter 2-3 uger på Amino har jeg fandt ud af at du er en af de meste dygtige og hjælpsom personer her på Amino, og du har bredde vide indfor import & eksport og skat osv.

Det er bare det jeg vil sige.

Tak for din venlighed igen.

Mvh, Anne Z.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)