Hej Amino'er, Jeg er en kvinde med Kinesisk baggrund fra Roskilde kommune og er på iværksætterkursus hos Alecto. Jeg taler både dansk, engelsk og kinesisk. Jeg er lige ved at starte to virksomheder. Den ene er en webbutik, der sælger erotisk lingerie. Den anden er et consulting firma, der tilbyder services til de små og mellemstor virksomheder (måske også privaet), der gerne vil etablere forretnings forbindelse til Kina. Jeg vil gerne spørge jer om der er nogle der vil være min mentor for at udvikle de to idéer? Mentoren er ULØNNET. Hvis du vil være min mentor, vil jeg skrive til dig en gang i mellem om de ting jeg ikke selv kender til eller mangler viden om, eller de ting jeg bruger for noget ekstern vurdering. Jeg ringer kun til dig hvis vi har aftalt det i forvejen. Spørgsmål kunne være: Virksomhedernes form: Er det fordelagtig til at oprette en Holding virksomhed først, og bagefter investere i de 2 virksomheder? Eller ApS? Varelager: hvor mange til at starte med, osv. Selv om det er ulønnet, betyder ikke at du ikke få noget ud af det. Du kan fx få VIP rabat fra min webbutik og du få masse information om Kina, hvis du er interesseret i det. Jeg glæder mig til at høre fra dig. Mvh, Anne |
Hej Anne,
Du skal være velkommen til, at tage kontakt til mig.