Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal min shop være mobil-klar?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har rimelig mange besøg og salg via mobiltelefoner.

Vil jeg helt klart forbedre dette, ved at købe modulet hos dandomain, som gør at det skulle virke bedre på mobiltelefoner.

Nogen så har erfaringer med dette?

Det drejer sig om www.marjoe.dk

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 15:59

Umiddelbart syntes jeg der er bedre overblik i den alm. fremfor mobil delen - eller tager jeg fejl?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:02

Jeg synes helt klart du skal få den mobil klar. Jeg er selv i gang med det samme på min side, også selvom der ikke er super mange med mobiler der besøger. Så synes jeg de skal have muligheden for det uden at det ser dumt ud.

Synes også at overblikket i alm. versioner er bedre end mobil version. Men få den lavet alligevel.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

"Hej, jeg har mange besøgende fra mobiltelefoner - skal jeg fokusere på salg til dem?"

... for mig er det en no-brainer, særligt fordi smartphones endnu ikke er udviklet nok til, at kunne afvikle de almindelige websites optimalt.

Op mod 33% af smartphone-ejere har i dag shoppet via telefonen. Jf. Dwarf.dk, så forventes det, at 4 ud af 10 danskere har handlet ind i en netbutik fra deres smartphone i 2013, hvilket svarer til ca. 920.000 danskere.* 

*80 pct. danskere med en smartphone i alderen 18-64 år., hvoraf 40 pct. har købt fra mobilen.

Kilde: http://www.dwarf.dk/publikationer/mobilshopping_2012.html

Så spørgsmålet bør måske være, hvorvidt du har råd til IKKE, at have fokus på en stor "rimelig mange besøg og salg".

Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 16:30

Jeg vil ikke mene der er brug for mobildelen på din side.
Vh. Emil 

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 16:35

Emil:
Jeg vil ikke mene der er brug for mobildelen på din side.

Ok, men nu er den sat på :-)

Hvorfor mener du ikke den har det?

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 16:57

Hvis du har mulighed for det, så hvorfor ikke? Det kan jo gå hen og blive en god investering for dig! :-)

Mvh

Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:15

Der sker efterhånden en del handel fra mobitelefoner : http://www.dibs.dk/pressemeddelelse-handel-paa-mobile-enheder-buldrer-frem

Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 17:58

Jeg mener bare af personlige årsager, at jeg ofte ligeså gerne ser en alm. hjemmeside på min iPhone/smartphone, frem for en mobilbaseret version. Men nu da du har sat den på, er der vel lavet så dine kunder selv kan vælge mellem hvilken version de vil se hjemmesiden i ikke? :-)
- Det skal lige siges, at jeg ikke ser det som et problem, at du har fået mobilversionen af din hjemmeside. Ville bare ikke mene, at der var brug for mobileversioner af hjemmesider i nu. (Det kan godt være det er mig der er bagefter) :-)
Vh. Emil 

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 07:28

Jeg kender ikke specifikt til mobil-modulet fra dandomain, men du skal helt klart sikre dig, at din butik er brugbar vis en smartphone og tablet. Op mod 20% bruger af de besøgende kommer den vej fra efterhånden

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)