Jeg synes helt klart du skal få den mobil klar. Jeg er selv i gang med det samme på min side, også selvom der ikke er super mange med mobiler der besøger. Så synes jeg de skal have muligheden for det uden at det ser dumt ud.
Synes også at overblikket i alm. versioner er bedre end mobil version. Men få den lavet alligevel.
"Hej, jeg har mange besøgende fra mobiltelefoner - skal jeg fokusere på salg til dem?"
... for mig er det en no-brainer, særligt fordi smartphones endnu ikke er udviklet nok til, at kunne afvikle de almindelige websites optimalt.
Op mod 33% af smartphone-ejere har i dag shoppet via telefonen. Jf. Dwarf.dk, så forventes det, at 4 ud af 10 danskere har handlet ind i en netbutik fra deres smartphone i 2013, hvilket svarer til ca. 920.000 danskere.*
*80 pct. danskere med en smartphone i alderen 18-64 år., hvoraf 40 pct. har købt fra mobilen.
Jeg mener bare af personlige årsager, at jeg ofte ligeså gerne ser en alm. hjemmeside på min iPhone/smartphone, frem for en mobilbaseret version. Men nu da du har sat den på, er der vel lavet så dine kunder selv kan vælge mellem hvilken version de vil se hjemmesiden i ikke? :-) - Det skal lige siges, at jeg ikke ser det som et problem, at du har fået mobilversionen af din hjemmeside. Ville bare ikke mene, at der var brug for mobileversioner af hjemmesider i nu. (Det kan godt være det er mig der er bagefter) :-) Vh. Emil
Jeg kender ikke specifikt til mobil-modulet fra dandomain, men du skal helt klart sikre dig, at din butik er brugbar vis en smartphone og tablet. Op mod 20% bruger af de besøgende kommer den vej fra efterhånden