Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi kan spare kunderne for miliarder, men ....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Kære mediværksættere. 



Så er det lykkedes at komme i luften med Prislabyrinten.dk. Skønt, men vi er opmærksomme på at det først er nu arbejdet for alvor starter. 



Vi tilbyder en på mange måder kontroversiel service. Men vi har en klippefast tro på at fremtiden tilhører os, fordi vi uden tvivl kan spare kunderne for både oceaner af tid og milliarder af kroner (jeg mener det). 



Kunderne vil uden tvivl opleve portalen som lidt sej at komme igennem fordi vi skal bruge mange oplysninger for at kunne få vores forretningsmodel til at fungere. Ikke lige noget man umiddelbart forbinder med en velsmurt portal. 



Men hvor kan vi efter din mening vi blive bedre? Giver portalen mening for dig, når du ser på den med professionelle øjne? 



Kh.



Mikael Falck, Iværksætter af Prislabyrinten.dk



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fik lige en umiddelbar tanke... du har en blå underskrift på forsiden... men der ligger en blyant?!

 

;-)

 

Kigger lige videre...

 

Mvh

Marie-Louise


Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael

 

Mennesker!!

 

Et af de helt store trends lige nu, er at vise, at der er mennesker bag.

 

Ude i højre side på forsikringssiden ved opret bruger kunne man godt vise et billede af Bettina Ølholm, hvor hun vises.

 

Herefter en lille tekst. Måske video intro

 

"Hej

Jeg hedder Bettina Ølholm.

Jeg har tidligere arbejdet X antal år i forsikringsbranchen og kender derfor en del til markedet.

Derfor står du også stærkt, når jeg går ud og forhandler forsikringstilbud til dig, fordi...."

 

Et andet område kunne være at tilbyde live chat til nye besøgende. 

 

Vi forhandler og har skrevet lidt om LivePerson her

 

Kanon ide ellers.

 

 

 

Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Startknappen videresender til en ikke-sikker forbindelse ( fra en en ikke-sikker forbindelse? )

Sikkerhedsadvarslen man får smidt i hovedet virker ikke så professionel.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikael Falck

 

TIL LYKKE, troede jeg altid som mindre betød at gaven var til mig for alle kaldte mig jo LYKKE

 

Smart koncept, god ide, ikke så mange konkurrenter og et KÆMPE MARKEDE.

samt et domæne med blikfang...

 

Mangler du samarbejdspartnere..

 

Jens

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, den med blyanten og så "kuglepen" til underskriften, lægger man mærke til med det samme. Om det har nogen betydning....I don''t know.

 

Jeg læste hele forsiden og kunne ikke se om I er for private eller for virksomheder....

 

Den her "Mikael Falck, Iværksætter af Prislabyrinten" er sikkert korrekt, men jeg ville skrive noget andet, fx. "stifter af" eller noget i den stil.

 

Hvem er Prislabyrinten? - kan man skrive det? (det er nok en smagssag, men jeg ville nok have skrevet, "Hvem er vi" eller lign.) - ud af de første 6 ord er prislabyrinten skrevet 3 gange...altså 50% af ordene.........Jeg hører nok til dem, der kunne blive lidt fornærmet. Jeg er jo ikke fattesvag, så jeg har altså fattet hvad I hedder ;o)

 

Har jeg noget at bruge Jeres information om ekstern service til?

 

Jeg har stadig ikke fundet ud af om det er for private, virksomheder eller begge.

 

Ok...der kom den så under "hvorfor bruge....." - alt for sent imo.

 

Puha..........det er godt nok trægt.......jeg havde personligt være "long gone by now"

 

Fed idé, men jeg synes at tekstdelen er overmåde ''langsommelig'' - I skal ramme mig meget meget meget hurtigere (eller typer som mig) - Jeg skal kunne se hvad jeg får, med det samme ellers er jeg videre.

 

Kiggede lige på "Hvordfan indgår jeg en aftale" ...............igen omstændigt sprog. Måske skulle den deles mellem private og erhverv?

 

I virker meget skriveglade og det er fint, men min peronlige oplevelse er, at i skal ramme pointen meget før.....i alt hvad I skriver ellers frygter jeg, på Jeres vegne, at folk reagerer som jeg.

 

 

 

Som sagt......rigtig god idé, men en idé som imo kræver meget skarpere kommunikation......det skal bare komme slam slam slam og så må alt det kedelige faktuelle ligge som regler, man skal huske at læse elller lign.

 

Jeg ville aldrig nå til at give Jer en chance med den nuværende form, til trods for at konceptet holder....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)